Skip to main content

Ook ik ben een gebruiker van een Logitech Harmony Elite met Hub, altijd goed gewerkt...tot dat…

Is er een goed werkende afstandsbediening  welke bluetooth en IR aan kan?.

Heb een LG Oled TV 55C9PLA een AVR Marantz NR 1506 (Infrarood) en KPN ontvanger DIW7022

Zou deze apparaten graag me 1 afstandsbediening willen bedienen.

 

vast bedankt

Henk

Gaat m niet worden, kijk maar eens in deze lijst hier en dan ik dacht bij punt 32


Gaat m niet worden, kijk maar eens in deze lijst hier en dan ik dacht bij punt 32

De nieuwe KPN TV+ Box werkt niet met IR, dus aansturen via IR gaat niet. Maar wat wel kan, is het aansturen via het netwerk, zoals @wjb ook aangeeft in zijn opmerking:

Met een Harmony Hub gaat dat prima werken, ik stuur met mijn Harmony Hub ook mijn Sony Android TV en Sony Home Cinema Set via het netwerk aan. Dus niet via IR en niet via Bluetooth maar via het LAN.

Overigens is een Harmony Hub ook prima in staat om bluetooth apparaten aan te sturen.


Gaat m niet worden, kijk maar eens in deze lijst hier en dan ik dacht bij punt 32

De nieuwe KPN TV+ Box werkt niet met IR, dus aansturen via IR gaat niet. Maar wat wel kan, is het aansturen via het netwerk, zoals @wjb ook aangeeft in zijn opmerking:

Met een Harmony Hub gaat dat prima werken, ik stuur met mijn Harmony Hub ook mijn Sony Android TV en Sony Home Cinema Set via het netwerk aan. Dus niet via IR en niet via Bluetooth maar via het LAN.

Overigens is een Harmony Hub ook prima in staat om bluetooth apparaten aan te sturen.

 

@wjb Zou jij topic starter kunnen uitleggen hoe je dit hebt aangesloten en werkende hebt gekregen?

Maar @Denise van KPN, dat heb ik helemaal niet werkend gekregen. Het bericht waar jij aan refereert is een reactie op het bericht van @PeterG waaruit opgemaakt zou kunnen worden dat een Harmony Hub alleen met infrarood zou werken maar dat is dus niet zo. Om een TV+ Box aan te kunnen sturen zal eerst punt 32 van de feature requests TV+ ingewilligd moeten worden.


Ah, sorry @wjb, dan heb ik dat verkeerd begrepen.