Skip to main content

Af en toe blijft het beeld stil staan op ESPN 1 kanaal 221, als je dan overschakeld op ESPN 1 kanaal 14 loopt de uitzending wel door. Overschakelen op een andere zender en dan op een 221 gaat het beeld zo weer stil staan.

Wat vreemd zeg @Ruiten. Ik ben het zelf nog niet tegengekomen. Dit is het enige kanaal die deze haperingen vertoont? De rest van de zenders werken wel gewoon? Zou je kunnen toelichten welke ontvanger je in gebruik hebt en op welke wijze deze is verbonden met het modem van KPN?


Hmm. Via een Arris of via de Sagemcom DIW7022. Dat zijn verschillende platformen dus dat maakt wel uit met het antwoord.

Zelf momenteel de eerste 2 speelronden espn 221 gekeken via tv+ maar in de unicast modus. Dat maakt ook nog uit met multicast.


Wat vreemd zeg @Ruiten. Ik ben het zelf nog niet tegengekomen. Dit is het enige kanaal die deze haperingen vertoont? De rest van de zenders werken wel gewoon? Zou je kunnen toelichten welke ontvanger je in gebruik hebt en op welke wijze deze is verbonden met het modem van KPN?

Ik heb twee ontvanger beiden Sagemcom DIW7022, een bekabeld naar modem de ander draadloos via wifi, beiden vertonen deze storing. Stilstaand beeld alleen op ESPN 1 kanaal 221.


En staan ze dan op unicast of multicast Ruiten? Ik heb nog even rondgevraagd en de signalen worden niet breed herkent. Als het aanhoud dan zou ik eens bellen met 0800-0402 om een ticket aan te laten maken!


Reageer