Skip to main content
Beantwoord

Afbeelding overleden persoon in televisiegids

• June 7, 2025
  • 4 reacties
  • 103 keer bekeken

Als klant gebruik ik uiteraard vaak de tv gids.

Bij het live luisteren op kanaal 81 bij npo 1 Exra, stel ik vast da bij het programma NIEUWSWEEKEND op zaterdagochtend nog steeds een foto staat van Mieke van der Weij en PETER DE BIE. Ook bij de tekst staat Peter nog steeds als presentator.

Hij is 2 jaar geleden vervangen door Pieter van der Wielen. PETER DE BIE IS VORIGE WEEK OVERLEDEN. Kan kpn de foto niet vervangen?

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Dank voor de signalen! Wij spelen dit door naar onze tv-mensen, zodat het nagekeken wordt en hopelijk snel kan worden aangepast.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • June 7, 2025

Inderdaad heel erg slordig en niet netjes.

Ik weet dat KPN de gids krijgt aangeleverd.

Dus lijkt mij dat KPN met die partij even gaat praten en dit oplossen.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • June 7, 2025

Beste ​@De Oisterwijker en ​@joop2011 dat kan het beste even via onderstaande link gemeld worden:

• June 7, 2025

Op radio gebied wordt er wel meer niet goed bijgehouden, ook op de site’s van de NPO.
En de EPG op DVB-T (digitenne) is gesloopt.

NB heb je dit gehoord ? :
https://www.nporadio1.nl/fragmenten/nos-met-het-oog-op-morgen/01973c6d-65d4-72bb-ace7-a2b076f43461/2025-06-04-afscheidsgesprek-met-peter-de-bie

En vanochtend ook nog een korte compilatie in “nieuwsweekeind”.

Admin: reactie met eerder aangemaakt topic samengevoegd

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dank voor de signalen! Wij spelen dit door naar onze tv-mensen, zodat het nagekeken wordt en hopelijk snel kan worden aangepast.