Skip to main content

Ik zie dat er meerdere topics over dit onderwerp zijn.

Zojuist gaat het hier ook mis als wij The Curse of Oak Island terug willen kijken

 

Via de ITV app lukt het gelukkig wel. Uitzendingen op andere kanalen gaan.ook goed .

Ter aanvulling dit is via de vip 5202.


Ik ben er verder in gedoken de uitzendingen tot en met 02:00 kunnen niet worden terug gekeken. Het programma Coloseum wat op woendag 29-3 om 02.45 begint is wel terug te kijken.

Met andere woorden dit gaat aan de KPN kant fout ik kan er niks anders van maken.


Hoi @Galdor68 . Op welke zender is dit?  En kun je nog steeds niet terugkijken?

Ik ben erg geholpen met zender, datum en tijdstip.


Klopt er was een storing op History met terugkijken, begin gemist en opnames op de Arris en Arcadyan decoders ( dat platform).

Is opgelost maar terugkijken en opnames in dat tijdsbestek blijven stuk (de HD versie; SD werkt wel). Op het online platform werken ze wel. 

De uitzending van the curse is op 1 april ( geen grap) een herhaling van. Om 12:00 uur.

Nota bene! Het is wel terug te kijken met de decoder op SD beeldkwaliteit. 

Dit is het topic over deze storing. In een van de laatste berichten staat dat ie is opgelost. Alleen kan dat nooit met terugwerkende kracht. 

 


@Erwin_ ik was ondertussen al aangehaakt in het topic waar Peter naar wijst, dit topic is blijkbaar over het hoofd gezien en niet samengevoegd.


Vanaf 7 november wordt The Curse of Oak iland weer uitgezonden, seizoen 11, maar niet bij KPN. Waarom moet ik nog steeds naar herhalingen van seizoen 10 kijken.


Vanaf 7 november wordt The Curse of Oak iland weer uitgezonden, seizoen 11, maar niet bij KPN. Waarom moet ik nog steeds naar herhalingen van seizoen 10 kijken.

KPN bepaald de programmering van History Channel niet. Ik heb zelf nog geen aankondiging gezien vanuit History Nederland.


@Jan van Uden  9 Januari 2024 begint het nieuwe seizoen van Oak Island in Nederland kwam ik ergens tegen.


Reageer