Skip to main content
Beantwoord

Afspelen op klein scherm (iPhone en iPad) lukt niet meer sinds update

• February 25, 2025
  • 13 reacties
  • 342 keer bekeken

Kan na de laatste update van februari 2025 niet meer op klein klein scherm kijken iPad. Als je tv kijkt op de iPad of iPhone en je wilt het scherm klein maken en doorkijken en iets anders doen tussendoor op de iPad, word het scherm klein maar stopt met afspelen en als je dan op het kleine scherm drukt word het meteen weer groot. Dus kunt het ook niet aanzetten om door te kijken. Is dit blijvend of komt daar nog een oplossing voor.heb de app er al opnieuw opgezet maar bleef hetzelfde.Heel lastig dat dit niet meer wekt! 
MvG Ingie

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemorgen allemaal,

Ik heb goed nieuws:
Zoals jullie gemerkt hebben, werkte de Picture-in-Picture (PiP)-functie niet helemaal naar behoren. Deze technische bug is inmiddels opgelost! De Play-knop is weer zichtbaar en werkt zoals je gewend bent bij het gebruik van PiP.
In de toekomst zullen we ervoor zorgen dat content automatisch blijft afspelen, zodat deze niet meer gepauzeerd wordt.

Heel erg bedankt voor jullie geduld!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

13 reacties

• Nieuwkomer
  • February 25, 2025

Hier hetzelfde probleem… 

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2025

Ligt het niet aan mij😅 Hopelijk reageert kpn zelf hier ook  nog even op…

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 26, 2025

Hoi ​@Rooijke en ​@CyrielD!

We weten dat deze functie nu niet goed werkt 😥 
Dat je nu niet meer op de Play-knop kunt drukken als je het scherm kleiner maakt, is een bug en wordt op dit moment opgelost. Eerst komt de Play-knop weer terug en op een later moment zullen we ervoor zorgen dat content automatisch doorspeelt (en het dus niet meer gepauzeerd wordt).

Houd onze product updates in de gaten, en ik geef hier ook een seintje zodra het gefixt is. Nog even geduld en excuses voor het ongemak!

• Auteur
  • Deelnemer
  • February 26, 2025

Bedankt voor de reactie, en fijn dat jullie er mee bezig zijn!

• Helper
  • February 26, 2025

Hier hetzelfde probleem, fijn dat jullie er mee bezig zijn.

• Nieuwkomer
  • March 3, 2025

Heel benieuwd wanneer het opgelost is. Ik heb er ook last van en gebruikte het veel. 

Heel fijn om te lezen dat er aan gewerkt wordt, ik gebruik het heel veel en nu kijk ik dan maar naar andere streamingdiensten. Hoop dat het snel wordt opgelost 

• Nieuwkomer
  • March 5, 2025

Kunnen jullie al een inschatting maken wanneer het probleem is opgelost?

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Goedemorgen allemaal,

Ik heb goed nieuws:
Zoals jullie gemerkt hebben, werkte de Picture-in-Picture (PiP)-functie niet helemaal naar behoren. Deze technische bug is inmiddels opgelost! De Play-knop is weer zichtbaar en werkt zoals je gewend bent bij het gebruik van PiP.
In de toekomst zullen we ervoor zorgen dat content automatisch blijft afspelen, zodat deze niet meer gepauzeerd wordt.

Heel erg bedankt voor jullie geduld!

• Helper
  • March 6, 2025

Sorry hoor maar hier is niets opgelost .

• Nieuwkomer
  • March 6, 2025

App verwijderen en opnieuw installeren 

• Helper
  • March 6, 2025

App verwijderen en opnieuw installeren 

Thanks hij doen het. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 7, 2025

Thanks,doet het weer👍