Skip to main content
Beantwoord

Afspelen Opname NCIS S22E01 op 6 januari geeft error 500-REF-1338

• January 7, 2025
  • 35 reacties
  • 561 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

35 reacties

• Deelnemer
  • January 15, 2025

Vanmorgen dacht  ik, even kijken of er al wat aan gedaan is. En verdraaid, de afleveringen staan nu wel op het scherm. Vanavond kijken. Nu wel iets anders te doen. ;-) 

Forum|alt.badge.img+5

@Jeroen van KPN 

afl 1 doet het weer en afl 2 had ik zelf al geregeld

maar nog wel een paar vragen

1. Waaarom duurde dit zolang ?  ik melde dit al vorige week dinsdag, woensdag en donderdaag via de telefoon 
  2. Wat vind jij van de opmerking van je collega dat telefonische helpdesk niet geinformeerd hoefde te worden over dit probleem
  3. Hoe kunnen wij klanten dit soort problemen melden zodat ze wel tijdig worden opgelost ? Ik was nu gedwongen om afl 1 via de replay te bekijken
  4. hoe kan het dat de goede geplande opname voor afl 2  op maandag is verwijderd door de kpn

Kruk
Topper
  • Topper
  • January 15, 2025

@Jeroen van KPN , ik sluit mij aan bij ​@matthijs peters .

Wij hebben aflevering 1 nog net op tijd kunnen terugkijken met reclame en al , want immers terugkijken is maar een week.

En aflevering 2 hebben wij zelf opgelost. Niet de credit van de KPN.

En beide veel gebeld.

Ik ben en blijf aardig teleurgesteld in het gemak waarmee dit wordt gebracht en afgedaan wordt zonder verdere info enz.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

Allereerst begrijp ik jullie frustratie, want je mag natuurlijk verwachten dat het opnemen pakket gewoon foutloos werkt. Als er dan toch een storing is, dan wil je natuurlijk dat het zo snel mogelijk opgelost wordt en niet tig keer contact hoeft te zoeken. In principe hebben jullie ook het juiste gedaan en dat is in de telefoon klimmen en je probleem kenbaar maken. Dan is het aan de medewerker om een ticket aan te maken, zodat het opgelost gaat worden. Hoe intern dan verder de communicatie gaat over hoe storingen gedeeld worden, daar zal ik niet dieper op ingaan. Dat zijn interne werkwijzen die niet voor de buitenwereld bedoeld zijn. We leren natuurlijk wel van situaties uit het verleden en passen daarop ook onze werkwijzen aan. 

Verder is de KPN Community ook een goede plek om zulke storingen te delen, alleen het kan soms even duren voordat een Moderator het topic oppakt. Door de korte lijntjes met het TV-team kunnen we snel zo'n storing doorgeven. Dat is ook gebeurd afgelopen vrijdag en binnen 3 werkdagen zijn de opnames uiteindelijk hersteld. In de tussentijd is het TV-team natuurlijk bezig geweest met het herstel waardoor de weergave van deze opnames wat verwarrend was en waren ze niet afspeelbaar. Excuus hiervoor. 

En erg bedankt voor het melden, want zo konden we het uiteindelijk wel oplossen voor alle klanten. 

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN  ​@Jeroen van KPN 

geen antwoord op hoe het kan dat de correct geplande opname voor afl 2 op maandag is verwijdered door de kpn.

Je gaat ook niet in op jou stelling dat de telefonische helpdesk van dit probleem niet op de hoogte hoefde te zijn. 

En er is dus geen goede manier van melden en de interne communicatie bij de kpn klopt ook niet.

En de kpn moet daar verandering in brengen.

Dus graag nog antwoord op bovenstaande 2 vragen

Mijn voorlopige conclusie ik moet bij mijn meldingen alle moderatoren gaan includen en daarna moet ik bellen naar de kpn om het onder de aandacht te brengen. Uiteindelijk is daar niemand blij mee.

Kruk
Topper
  • Topper
  • January 16, 2025

@Arjan van KPN , lees jij wel wat ik bv aangeef ?

Mij werd snel duidelijk gemaakt dat dit NIET bij hun hoort , want het is een Cloudpribleem. Dat hoort hier thuis . Ik heb duidelijk aangegeven dat ik daar niet blij mee ben als ouder minder valide.  Dat ik dit gevonden heb , was mazzel.  Hun tip is  stekker eruit , modem.

Handig , not...het is dat heb doorverwezen naar hier en er uiteindelijk een formulier is gemaakt. Deze communicatie manier gaat zo nergens meer over.

Ik moest jou maar een pb sturen.Kom op zeg....Is dat KPN ??

Forum|alt.badge.img+5

@Arjan van KPN  ​@Jeroen van KPN ​@Alex van KPN 

En iets anders jij (arjan) wilde steeds onze complete profielen maar die had je volgens mij helemaal niet nodig.

Opname was kapot en die was kapot voor alle klanten die de opname gemaakt hadden.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14

De vraag om het abonnementsnummer was niet zomaar, maar op verzoek van het TV team. Op basis van het abonnementsnummer kunnen ze verder onderzoek doen. Achteraf bleef dat niet nodig te zijn omdat zij de opname voor alle klanten hebben kunnen herstellen. 

Ik begrijp dat dit een teleurstellende ervaring voor jullie is geweest en dat is natuurlijk erg jammer. Vanuit de KPN Community hebben we ons uiterste best gedaan om dit zo snel mogelijk op te lossen.

Het meeste is hierover wel gezegd, en ik heb niets meer aan te vullen op mijn laatste bericht. Mochten er nog andere vragen zijn, laat het ons gerust weten: in een nieuw topic of via onze telefonische klantenservice. 

Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Slimmerik
  • Antwoord
  • January 16, 2025

@Arjan van KPN  ​@Jeroen van KPN 

Nog steeds geen antwoord op:

1. hoe het kan dat de correct geplande opname voor afl 2 op maandag is verwijdered door de kpn. En dit is wezenlijk want ipv dat kpn de situatie beter maakte werd het erger. Dus van belang om uit te zoeken wat hier nu allemaaaal mis ging zodat het niet opnieuw gebeurt.
  2. Je gaat ook niet in op jou stelling dat de telefonische helpdesk van dit probleem niet op de hoogte hoefde te zijn.  En dit is ook wezenlijk hoe kan iemand van de klantenservice in vredesnaam claimen dat de telefonische helpdesk niet op de hoogte hoeft te zijn. Zo zal er nooit een goede probleem/incident analyse zijn

En als een klant al kan bedenken dat de opname kapot is waarom kan een kpn medewerker dat niet ?

Tot nu toe praat je om de hete brij heen en ga  je niet op mijn vragen.

Kruk
Topper
  • Topper
  • January 16, 2025

@matthijs peters , je krijgt hier toch een punthoofd van ?

Dit is toch werkelijk te triest voor woorden , deze communicatie ?