Skip to main content

Vorige week heb ik een nieuwe LG tv gekocht maar nu lukt het helaas niet om de Kpn afstandsbediening volledig te koppelen aan m'n nieuwe tv. Ik heb reeds alle LG codes geprobeerd. Bij de eerste code 005 werken alle knoppen behalve de aan/uit. Bij code 244 werkt de aan/uit wel maar dan werkt de rest weer niet... Ik heb tevens ook al de source en tegelijkertijd 2 ingedrukt geprobeerd. Ook dit werkt niet. Kortom, nu gebruik ik helaas weer 2 afstandsbedieningen wat uiteindelijk niet nodig zou moeten zijn. De telefonische klantenservice van KPN kon me niet helpen aangezien ze geen oplossing hadden en stelde daarom voor mijn vraag hier op het forum te plaatsen. Dus bij deze. Ik heb Android Tv met een afstandsbediening met zwarte achterkant. Wie weet de oplossing?

Heb je hier iets aan? 

 


Heb je hier iets aan? 

 

Helaas.....ook hier kan ik niets me....😒 Dank voor je reactie 


Heb je hier iets aan? 

 

Helaas.....ook hier kan ik niets me....😒 Dank voor je reactie 

Jammer, zullen nog wel meer reacties komen. 


Hier nog wat info . Misschien kan je ook aangeven welke afstandsbediening je hebt van KPN :

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm


Hier nog wat info . Misschien kan je ook aangeven welke afstandsbediening je hebt van KPN :

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm

Gaf ik al aan....met zwarte achterkant🙂 waar je rechtstreeks naar o.a Netflix kan. Maar ook dat had ik al uitgevogeld.  Ik wacht idd wel even op andere reacties. Hopen dat de gouden tip erbij zit.😉


Afstandsbediening reset misschien nog een optie. Anders de tv maar terug brengen en de oude terug zetten:) succes:

 


Afstandsbediening reset misschien nog een optie. Anders de tv maar terug brengen en de oude terug zetten:) succes:

 

Ook dit werkt helaas niet😥 Net geprobeerd. En oude tv werkt ook niet meer want die is ontploft😂 Vandaar een nieuwe tv haha


Afstandsbediening reset misschien nog een optie. Anders de tv maar terug brengen en de oude terug zetten:) succes:

 

Ook dit werkt helaas niet😥 Net geprobeerd. En oude tv werkt ook niet meer want die is ontploft😂 Vandaar een nieuwe tv haha

Ok dan maar even twee afstandsbedieningen voorlopig:) 


Afstandsbediening reset misschien nog een optie. Anders de tv maar terug brengen en de oude terug zetten:) succes:

 

Ook dit werkt helaas niet😥 Net geprobeerd. En oude tv werkt ook niet meer want die is ontploft😂 Vandaar een nieuwe tv haha

Ok dan maar even twee afstandsbedieningen voorlopig:) 

@RobvdPoel , probleem opgelost! En zo simpel......🙈 We hebben een Sonos soundbar en deze was bij de oude tv via een optical rechtstreeks aangesloten op de tv ontvanger. Ook de nieuwe LG tv hadden we op deze manier aangesloten. Nooit van een ARC poort gehoord welke in onze nieuwe tv zit. Een kennis gaf dit aan. De soundbar moet je rechtstreeks op de tv ARC poort aansluiten. Zo gezegd zo gedaan en nogmaals de afstandsbediening proberen te koppelen met de tv met code 244. En ja hoor! Alles werkt! Dus weer wat geleerd😀 


Afstandsbediening reset misschien nog een optie. Anders de tv maar terug brengen en de oude terug zetten:) succes:

 

Ook dit werkt helaas niet😥 Net geprobeerd. En oude tv werkt ook niet meer want die is ontploft😂 Vandaar een nieuwe tv haha

Ok dan maar even twee afstandsbedieningen voorlopig:) 

@RobvdPoel , probleem opgelost! En zo simpel......🙈 We hebben een Sonos soundbar en deze was bij de oude tv via een optical rechtstreeks aangesloten op de tv ontvanger. Ook de nieuwe LG tv hadden we op deze manier aangesloten. Nooit van een ARC poort gehoord welke in onze nieuwe tv zit. Een kennis gaf dit aan. De soundbar moet je rechtstreeks op de tv ARC poort aansluiten. Zo gezegd zo gedaan en nogmaals de afstandsbediening proberen te koppelen met de tv met code 244. En ja hoor! Alles werkt! Dus weer wat geleerd😀 

Ik heb ook een Sonos soundbar die via de optical is aangesloten:-)  Ook wel eens aangesloten via de ARC poort, maar dan kwam ik weer een aansluiting te kort voor een ander apparaat.  Het  communiceert vaak beter via de ARC poort. Mooi dat het is gelukt! Dank voor het laten weten!