Skip to main content

op mijn tv verscheen opeens de melding om mijn afstandsbediening te koppelen, we gebruiken deze afstandsbediening al een jaar en 5 minuten voor de melding deed hij het nog gewoon. ik moest de 7 en de 9 tegelijk inhouden. alle stappen doorlopen en uiteindelijk weer gekoppeld met de tv. maar vervolgens werkt de OK knop niet, dus kan het stappenplan niet afsluiten en nu doet de afstandsbediening het evengoed niet

Hoi @Margo Hilkens 
Ik denk dat deze stuk is.
Hier kun je een nieuwe afstandsbediening  bestellen via de website.
Hiervoor dien je in te loggen met je KPN ID.

Heel toevallig dat wij deze storing ook hebben!

Het ligt niet aan een defecte afstandsbediening maar een wazige storing. 

Ik heb zojuist de tv met de hand uitgedrukt omdat de afstandsbediening niet meer werkt. Koppelen is gelukt zegt hij uit het niets en hij werkt niet meer..

Heeeel toevallig dat ik deze dagen precies hetzelfde probleem tegen kom hier.

Sinds afgelopen vrijdag hebben wij ook deze storing precies zoals beschreven door victor1978. Komt bij dat ik de afstandbediening van een 2e kpn+ kastje heb gekoppeld, maar ook deze verbreekt de synchronisatie na een tijdje en is lastig wër te koppelen (zelfde probleem) 

2 afstandbedieningen kapot binnen 2 dagen lijkt mij niet kunnen. Ik ben op zoek hoe een helpdesk te benaderen.

Hoi @Margo Hilkens , @Victor1978 en @Mgn2004 .

Wat raar dat jullie dat hebben. Welk merk / type ontvanger gebruiken jullie? Is dat misschien de Arris VIP5202 ?

Reageer