Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening aanvragen werkt niet

• February 27, 2025
  • 4 reacties
  • 44 keer bekeken

Beste KPN,

Ik heb al vaker geprobeerd om een nieuwe afstandsbediening aan te vragen via jullie website, helaas krijg ik al heeeeeeeel vaak de melding dat de tool het EVEN niet doet.

Het lijkt er op dat dit HELEMAAL niet werkt en ik voor piet snot het steeds een aantal uur later het nogmaals probeer.

Erg kwalijke zaak omdat we nog steeds met een klote afstandsbediening zitten die het al een tijdje slecht doet, we hebben deze afstandsbediening al jaren.

Graag ontvang ik een oplossing,

Met vriendelijke groet,

Gido

Zie onderstaande foto wat ik te zien krijg:

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@Gido V ,

Voor de zekerheid eerst even de link naar de tool: 

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Lukt het nog steeds niet? 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

bron: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • February 27, 2025

Beste ​@Gido V voor welk merk en type tv-decoder vraag je een nieuwe AB aan?

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • February 28, 2025

Hallo ​@Gido V ,

Voor de zekerheid eerst even de link naar de tool: 

Afstandsbediening is kapot

Je hebt alles gecontroleerd, maar je afstandsbediening werkt nog steeds niet? Bestel dan een nieuwe KPN afstandsbediening via de online tool, door in te loggen met je KPN ID.

Lukt het nog steeds niet? 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Let op: Je kunt per jaar maximaal drie gratis afstandsbedieningen bestellen. Heb je meer nodig? Bestel dan een afstandsbediening via apparatuurvoorthuis.kpn.com.

bron: 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@Gido V. Welkom op de KPN Community! 

Vervelend dat de tool voor het aanvragen van een nieuwe afstandsbediening het niet lijkt te doen bij jou. Ik heb 'm ook even getest en dan werkt ie bij mij wel. Er kunnen meerdere redenen zijn dat het bij jou niet werkt: 

• Zit je misschien op een VPN? Zet deze dan even tijdelijk uit
  • Weet je zeker dat je inlogt met de KPN ID waar ook het Internet (en TV)-product aan gekoppeld staat? 
  • Probeer nog eens een andere browser

Als je dat allemaal hebt gecheckt en het lukt nog steeds niet, dan zit er niets anders op dan even te bellen (zoals Noordzee hierboven aangeeft). Maar misschien heb je dat al gedaan :) Laat maar weten of het gelukt is. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 7, 2025

@Gido V 

Is het al gelukt via de tool of via de klantenservice? 

(zie mijn eerste reactie)