Skip to main content

Het is mij nog steeds niet gelukt om mijn AB te koppelen aan mijn Akai LED-tv AL1915. Zijn er nog andere mogelijkheden om het toch voor elkaar te krijgen?

 

Admin: afgesplitst, eigen topic voor bericht aangemaakt

Welkom op de community @KeesAmor, je bent al even begrijp ik. Wat lukt er precies niet, wat heb je al gedaan? Dit is je eerste berichtje hier op het forum dus wij weten alleen wat jij vertelt. kan je er meer over vertellen?

Deze pagina op onze website kan je hier ook bij helpen, mocht je die nog niet gevonden hebben: Afstandsbediening afstemmen.


Ik heb de lijst met alle codes stuk voor stuk ingevoerd en geprobeerd of het werkte, maar helaas. Ook heb ik in het forum nog een andere lijst gevonden, ook die heb ik helemaal geprobeerd, maar nog steeds geen code die werkt! Wat moet ik nu doen om het voor elkaar te krijgen? Mijn AB is van het Model: T4HU1910. De AB werkt wel op het kastje maar niet op de TV dus.


Als alle codes niet werken kan het zijn dat de afstandsbediening niet afgesteld kan worden op jouw model tv. Dan kan je onze afstandsbediening gebruiken voor de tv-ontvanger, en de afstandsbediening van de tv voor het volume en het aan/uit zetten van de tv.


Bij Akai krijg ik gevoelens van nostalgie 😊


Bij Akai krijg ik gevoelens van nostalgie 😊

Fun fact over Akai: het is een Japans merk en het woord Akai betekent in het Japans letterlijk 'rood’ 😋


Reageer