Skip to main content
Vraag

Afstandsbediening home cinema set koppelen aan Kenwood

• February 13, 2025
  • 5 reacties
  • 83 keer bekeken

Kenwood home cinema M9500S aangeschaft. Geprobeerd om deze te koppelen met de KPN afstandsbediening met de codes aangegeven in de tabel; 011 / 026 / 071.
Wilt allemaal niet werken. Ws een code nodig die niet in de tabel staat. 
Wie kan mij helpen aan de juiste code ?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • February 17, 2025

Kenwood home cinema M9500S aangeschaft. Geprobeerd om deze te koppelen met de KPN afstandsbediening met de codes aangegeven in de tabel; 011 / 026 / 071.
Wilt allemaal niet werken. Ws een code nodig die niet in de tabel staat. 
Wie kan mij helpen aan de juiste code ?

Oei, dan tast ik ook een beetje in het donker.  is die Kenwood een recente home cinema ?  

@PeterG is de ongekroonde meester van het koppelen van apparaten die er op het eerste gezicht geen zin in hebben. Misschien heeft hij een goeie tip. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 17, 2025

Voor Kenwood heb ik ook geen andere codes dan in de pdf http://kpn.com/hc staan.

Weet overigens dat je alleen de volume knoppen instelt voor de audio. Niet aan/uit.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 18, 2025

Beste Peter,  Erwin,

Het is inderdaad een recente home cinema.

Denk dat de code nog niet bekend is...

Groetjes,

Martien

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 18, 2025

Je hebt wel al een T4H afstandsbediening van KPN, hè. Met de oudere D3 werkt het niet.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 20, 2025

Zal moeten afwachten totdat de code lijst een update krijgt begreep ik van de kpn klantenservice...   kan wel ff duren :(