Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening is kapot, hoe vraag ik een nieuwe aan?

• March 10, 2025
  • 3 reacties
  • 101 keer bekeken

E.A. Candia
Topper

Onze kpn afstandsbediening is echt aan vervanging toe, de knoppen blijven ingedrukt en reageren niet goed meer. Schoonmaken heeft niet geholpen. Er staat dat je een nieuwe kunt aanvragen, maar die tool heeft een storing. Ik ben al bijna een week bezig. Er staat, deze tool ondervindt een storing, we zullen aan onze collega's doorgeven, probeer het later nog eens. 

Dat later duurt dus al een week. Wordt het wel doorgegeven? Is er een andere manier? 

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@E.A. Candia ,

Vervelend dat de tool niet werkt. 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Normaliter lukt het wel via de in dit topic beschreven procedure: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • March 10, 2025

Hallo ​@E.A. Candia ,

Vervelend dat de tool niet werkt. 

Je kunt dan het beste kiezen voor rechtstreeks contact met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen ze jou per direct of op een moment dat het jou uitkomt. Facebook en X zijn alternatieven.  

Normaliter lukt het wel via de in dit topic beschreven procedure: 

E.A. Candia
Topper
  • Auteur
  • Topper
  • March 10, 2025

Ik zal het proberen, bedankt!! 

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hoi ​@E.A. Candia is het allemaal nog een beetje gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen laat het dan weten!