Van de 3 ontvangers die ik heb wil er eentje niet opstarten. Het probleem is dat bij de installatie het scherm niet verschijnt waar je de afstandsbediening kan koppelen (maar meteen door springt naar het taal keuze scherm).
zonder afstandsbediening kom je echter niet verder. Maar door een PC muis aan te sluiten op de ontvanger heb je wel de mogelijkheid om de installatie af te ronden. Vervolgens in het installatie menu geprobeerd om de afstandsbediening te koppelen, maar ook daar lukt het niet. Let wel dat ik de afstandsbediening eerst gereset heb alvorens een koppel poging te doen.
Verder heb ik vervolgens via Google home een iPhone als afstandbediening ingesteld en die werkt naar behoren zodat ik de Tv+ ontvanger kan besturen.
Een poging om de afstandsbediening aan mijn iPhone te koppelen werkte meteen.
Wat nu precies het probleem is weet ik niet, maar het lijkt me dat de TV+ ontvanger een probleem heeft.
Er loopt sinds een week of zo een verzoek voor hulp maar heb hier nog geen response op gekregen. Is ook wat moeilijk in deze weken maar kijk toch uit naar wat hulp.
Iemand nog suggesties?
mvrgr Peter
Trouwens de 7s truuk om een koppelscherm op te roepen werkt (ook?) niet; ontvanger schakelt uit.