Skip to main content

HI 

Ik heb in het afgelopen 9 maanden verschillende pogingen ondernomen om mijn samsung tv  S95BA 65 met soundbar gekoppeld te krijgen met de TV Afstandbediening  (witte /zwarte achterkant) van de ontvanger Heb al een aantal keer de procedure doorlopen / alles samsungcodes geprobeert en de afstandbedining gereset  We hebben de 4K versie ( de steaming knoppen zitten onder de aan mij afstandbediening (met bluetooth)

Op het forum wordt ook een procedure genoemd om met de combinatie 5sec menu knop en code 20, dat werkt ook niet want de menu knop geeft ook na 10 seconden geen rood lampje

Ik baal er van dat ik een en ander niet gekoppeld krijg en twee afstandbedieningen nodig heb

 

IK zou heel blij worden als iemand me kan helpen

 

 

Mijn simpele Samsung uit 2006 en de smart-tv Samsung uit 2019 werken met code 270.

Bronkeuze + ok ingedrukt houden tot rode led brandt. Code rustig invoeren. Led knippert 2 x, klaar. 


Mijn simpele Samsung uit 2006 en de smart-tv Samsung uit 2019 werken met code 270.

Bronkeuze + ok ingedrukt houden tot rode led brandt. Code rustig invoeren. Led knippert 2 x, klaar. 

 

Hi Peter, Dank je wel dat je reageerd; 👍Helaas heb ik alle codes al een aantal keren geprobeerd 

Standaard 1, 270,200,005 en 244 daarna led knippert 2keer. Ik zal straks het nog eens proberen door alle codes eens langzaam/rustig  in te voeren. Het zou me verbazen  🤞


Mijn simpele Samsung uit 2006 en de smart-tv Samsung uit 2019 werken met code 270.

Bronkeuze + ok ingedrukt houden tot rode led brandt. Code rustig invoeren. Led knippert 2 x, klaar. 

 

Hi Peter, Dank je wel dat je reageerd; 👍Helaas heb ik alle codes al een aantal keren geprobeerd 

Standaard 1, 270,200,005 en 244 daarna led knippert 2keer. Ik zal straks het nog eens proberen door alle codes eens langzaam/rustig  in te voeren. Het zou me verbazen  🤞

 een uurtje later ; Zowel de KPN TV en de afstandebieding ge reset 

Helaas ; het lukt me niet om de tv te verbinden ; Ook niet meer met alle ander codes😐


Hi @Mike van O., ik hoop dat je er alsnog uit komt met het advies van Peter, of misschien met een andere code of advies hier op het forum. Andere opties heb ik helaas niet voor je. Je kunt er ook voor kiezen om de Samsung afstandsbediening van de soundbar voor de soundbar te gebruiken, en de KPN afstandsbediening voor de tv-ontvanger. De bijgeleverde afstandsbediening werkt altijd.


Hi Alexandra,

Een teleurstellend antwoord, moet ik zeggen; kijk maar op het formum -🙄

Waar  op het formum staar er extra info ?

Wat voor ander codes ? Waar kan ik die vinden ? Ik heb alle codes al gebruikt 

Waarom kan een Samsung S95BA 65 TV niet gekoppeld worden. Vreemde zaak. Er moet iest aan de hand zijn; een vriend van mij heeft de opvolger cq het 2023 model (samsung afstandbediening exact het zelfde )en heeft deze gewoon kunnen kopplen met de zijn interactive KPN TV afstanbedining .

Hij heeft wel een ander KPN afstandbeding ( met de streamening buttons boven, zoals hier onder ) is dat een mogelijkheid??  Kan ik deze krijgen om te testen .

Hij heeft geen 4K unit zit daar nog een veschil in ?

Ander ideeen ?

groet 

Mike 

 

 


Met de infrarood afstandsbediening lukt het mij ook beter dan met de Bluetooth + infrarood. 

Doe eerst eens een reset. Houdt rood en blauw ingedrukt totdat rode led brandt. Daarna ok indrukken. 

Dan nogmaals source + ok totdat led brandt. 2 7 0 invoeren...


Hi Peter

Dank voor je input. Ik heb je voorstel nu twee keer geprobeerd . Dit weekend en heden avond. Helaas lukt het niet om de koppeling te maken ook niet met infrarood only.

Weet het niet zo goed , jij geeft duidelijk aan dat dit een klanten forum is. Heb jij een idee of ik met KNP zelf ergens aan de gang kan.

Dank zo ver 

 


Die zullen niet veel anders zeggen vermoed ik.

Overigens KPN-er @Alexandra is hier al (geweest).

Er zal mogelijk nog een afstandsbediening gestuurd kunnen worden. Maar als dat ook niet werkt gaat het echt niet werken met jouw model. 

Ondersteunt jouw Samsung überhaupt infrarood voor afstandsbediening? 


 


Hi Peter; Op Tweakers staat bovenstaande . 😞

Als de voorwaarde is dat je tv infrarood afstandbediening moet hebben om gekoppeld te worden met de KPN tv box dan weten we nu waarom het niet werkt denk ik .😟

Dank voor de hulp

Mike