Skip to main content

een oudere kennis heeft een nieuwe media boxen van kpn gekregen , nu kunnen we de afstandbediening van kpn niet aan een van de tv koppelen, ik kan geen code op de hulp side vinden

de tv is een MT logic ( van de aldi gefoof ik)  model nr, LE-427118MT 

weet iemand de juiste code voor de afstandbediening 

mail ff 

al vast bedankt 

sijmen

 

Hoi. Welkom op het forum en bij kpn.

Tja. Goedkoop is .…

Dit "merk" (ahum) kan niet bediend worden met de kpn afstandsbediening. 

Aan en uit zetten evenals volume zullen met de bij de tv geleverde afstandsbediening moeten. 

Spaar je dus de moeite. 


t'ja ik zat ook te kijkennaar dit merk, 

maar ik meld dat deze tv niet te koppelen is . 

bedankt voor je snelle reactie

sijmen


Deze vraag is al eens eerder voorbijgekomen, @sijmen1.

De afstandsbediening krijgt ook wel eens updates, misschien vind je in het gelinkte topic een code die nu wel werkt.


Hoi. Welkom op het forum en bij kpn.

Tja. Goedkoop is .…

Dit "merk" (ahum) kan niet bediend worden met de kpn afstandsbediening. 

 

Waarom meteen zo negatief? Denk je echt dat je daar iemand mee helpt?

Dat de geweldige (ahum) afstandsbediening van kpn niet aan de MT Logic televisie te koppelen is, heeft niets te maken met de televisie maar alles met de afstandsbediening van kpn. ☹️

De afstandsbediening van Ziggo (en de Apple TV!) werkt er namelijk prima mee. 🥳👏


Oh ja. Het volume kan wel geregeld. De kpn box heeft namelijk eigen volume instelling. 

Doe dan: instelling - apparaat - afstandsbedieningen en accessoires - kpn afstandsbediening - bedien je tv met... - Uit. (Bedien het volume van de TV+ box met onze afstandsbediening 


dank jullie voor je reacties ik probeer te zijner tijd de afstand bediening te updaten 


dank jullie voor je reacties ik probeer te zijner tijd de afstand bediening te updaten 

Dat zal vanzelf gebeuren. Er zijn echter al 4 jaar geen updates geweest. Dus ook geen codes voor MT Logic. Daar hoef je niet achteraan te gaan. Die MT Logic zal je bij kpn met diens eigen afstandsbediening aan/uit harder/zachter moeten zetten. Hoewel… het volume kan via de box zelf.


dank jullie voor je reacties ik probeer te zijner tijd de afstand bediening te updaten 

Dat zal vanzelf gebeuren. Er zijn echter al 4 jaar geen updates geweest.

Nou… 4 jaar? Een week of 6 geleden heb ik bij iemand geholpen met de TV+, en toen werd gaandeweg toch écht de afstandsbediening geüpdatet.

Verder heb ik een paar maanden terug een nieuwe afstandsbediening voor de VIP 5202 ontvangen en ook die werd geüpdatet. 

Wat er dan precies geüpdate wordt, dat weet ik natuurlijk niet, kan er ook niets over vinden.


Reageer