Ik heb hetzelfde probleem.. Werkte bij de oude afstandsbediening wel…
Zijn er nog meer opties?
Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.
Ik heb hetzelfde probleem.. Werkte bij de oude afstandsbediening wel…
Zijn er nog meer opties?
Admin: reactie afgesplitst en nieuw topic voor je aangemaakt.
goedemorgen
Probeert uw deze link even te volgen met de juiste instructie
KPN afstandsbediening koppelen of resetten | KPN Community
suc6
Hi
Dag Maja,
Nee helaas. Zoals iemand anders op het forum met dezelfde problemen heb ik alle Dual codes geprobeerd en zit er geen werkende bij.
Vervelend genoeg had de oude afstandsbediening wel een werkende code, maar daar hebben we iets aan.
Groet, Han
Wat enorm flauw zeg
Werkt het wellicht met de snelcode?
Als het met de driecijferige codes niet lukt, dan kun je ook snelcode 20 proberen. Dit werkt als volgt:
Is er inmiddels al een oplossing voor Dual te koppelen, alle codes werken idd niet.
Is toch gek dat hij het met oude afstandbediening wel deed.. en nu opeens niet meer.
Heb jij de snelcode 20 ook al geprobeerd
Ik zou niet weten hoe. Ze zeggen druk op menu, maar ik heb op deze nieuwe afstandbediening geen knopje menu meer staan.
Het werkt tegenwoordig niet bij alle soorten afstandsbedieningen hetzelfde
je kunt daar eerst de afstandsbediening die je nu hebt aanklikken, en daarna wordt het stap voor stap uitgelegd!
Ja dat heb ik al wel geprobeerd met alle 3 cijferige codes allemaal, maar geen werkt. Maar hoe probeer ik de snelcode als ik geen knopje menu heb? Heb de nieuwste afstandsbediening gekregen, met zwarte achterkant.
Je kunt de snelcode gebruiken op precies dezelfde manier als je de andere codes geprobeerd hebt, hopelijk lukt het zo!
Helaas, ook dit werkt niet. Wel gek dat het met oude afstandsbediening van kpn wel kon en werkte, maar nu niet meer. Nu moet ik dus verplicht 2 afstandsbedieningen erbij houden... hmmm niet echt een vooruitgang.
Mocht er ooit een oplossing komen, hoor ik het graag.
Ik heb er ook niet echt een verklaring voor
Zou je nog eens goed het volgende artikel willen bekijken?
Misschien staat hier nog iets tussen dat een verschil gaat maken!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.