Skip to main content

Bij mij werkt het instellen op bluetooth niet op DIW7022. Na 7 seconden gaat het scherm knipperen, laat ik hem los, dan gaat hij uit. Reset ook al gedaan. 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor de vraag aangemaakt

Nu ook kastje hard gereset door paperclip in gaatje te duwen. Kom opstartmenu niet door, want kan nog steeds niet koppelen. De AB laat zich wel koppelen met ander DIW7022 kastje in huis en de tv. 


Hallo @Sannepanne ,

Je kunt de afstandsbediening maar aan één ontvanger koppelen. 
 

Je hebt per ontvanger één afstandsbediening ontvangen. Koppel dan nu de afstandsbediening die nog niet gebruikt wordt. 


Ja dat snap ik. Het was alleen om te testen of het aan de afstandsbediening ligt. Ik heb de afstandsbediening daarna weer gereset, maar kan hem nog steeds niet aan de TV box boven koppelen. Als ik 7 seconden indruk gaat het beeld knipperen en als ik loslaat gaat de box uit. Ook 7+9 of OK + P indrukken en daarna OK werkt niet.

de TV box is ook gereset, maar nu kom ik bij gebrek aan een werkende afstandsbediening niet voorbij de taalkeuze. Alle bovenstaande mogelijkheden nog eens geprobeerd, maar geen resultaat.


Het probleem zit in de box. Op de box beneden krijg ik na 7 seconden aanknop indrukken het koppelmenu, de andere box boven gaat gewoon uit. Beneden kan ik of de ene, of de andere afstandsbediening koppelen, maar op de box boven werkt dezelfde procedure niet, ook niet na volledige reset.


Je hebt al e.e.a. getest. Het moet inderdaad wel die bewuste box zijn.

Snelst is om even te bellen. Op de vraag waarvoor je belt dan bijvoorbeeld zeggen “het koppelen van de afstandsbediening met de tv+ box werkt niet”.

Het gratis nummer van kpn is 0800-0402 ( <- indien mobiel aantikken om te bellen)
Je kunt bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 18:00 uur
en op zaterdag van 08:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Dank allen voor de reacties. Ik heb gebeld en krijg nu inderdaad een nieuwe TV box.


Reageer