Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening KPN koppelen lukt niet met jullie codes op onze Salora tv. Tips gevraagd!

  • 1 August 2024
  • 4 reacties
  • 80 keer bekeken

Met alle codes die ik bij jullie kan vinden lukt het niet om onze Salora tv te koppelen op de wit/zwarte afstandsbediening van KPN??

Hi en welkom @Harry 1960!

In dit artikel hebben we informatie verzameld over het koppelen van de afstandsbediening en welke manier er allemaal zijn:

 

Lukt het daarmee niet, dan hoop ik dat je nog tips krijgt of vindt in onze community. We hebben verschillende behulpzame en kundige gebruikers hier. Je kunt er ook voor kiezen om het volume los te regelen, met de afstandsbediening van de tv.


Hi @Harry 1960 @Alexandra van KPN 

ik heb ook een Salora televisie en ben al een week aan het proberen om mijn ab met zwarte achterkant te koppelen. Het is me vandaag eindelijk gelukt. Ik heb de stappen van deze foto gevolgd. Er staat “druk 5 sec op de source knop en druk tegelijkertijd de snelcode van je tv in”

Hiervoor heb ik de snelcode van Hisense gebruikt.

Dus: 5 seconden de sourceknop inhouden, samen met t cijfer 0 en dan de rest van de stappen volgen.

Als het goed is zou die het moeten doen. Dit werkte bij mij wel direct 🤞🏽 heel veel succes


Sorry bij mijn Salora heeft het geen effect .

Ik heb daarna 1 t/m 9 ook geprobeerd ,maar ookdat werkt niet ,Jammer.

Maar toch bedankt voor de tip.


Sorry bij mijn Salora heeft het geen effect .

Ik heb daarna 1 t/m 9 ook geprobeerd ,maar ookdat werkt niet ,Jammer.

Maar toch bedankt voor de tip.

@Harry 1960 

probeer de instructies uit deze pdf bestand. Zoek in de lange was lijst naar jou tv merk en probeer de codes die worden geadviseerd 1 voor 1 totdat de afstandsbediening wel werkt op je tv. Het gaat je lukken!

https://assets.ctfassets.net/zuadwp3l2xby/PLAf3ewnjgpPet9dJdLvU/c9f635fa3690740ace7ab40b0eaf6780/TV-codes-IR-HD_BT-VIP5202-DIW7022_v10_2024feb.pdf

 

 


Reageer