Skip to main content

Ik heb het forum gelezen alle mogelijk heden geprobeerd maar ook ik heb na 3 weken al een nieuwe kapotte TV+ Box de oude heeft 15 jaar goed gewerkt de nieuwe werkt nu niet meer. Vanavond ineens geen werkende afstandsbediening. Alle stappen doorlopen factory reset van zowel afstandsbediening en TV+Box beide zijn niet te koppelen. Ik kan in mijn telefoon zien dat de bluetooth van de afstandsbediening wel aanstaat, maar de TV+ Box lijkt niet de reset te willen starten. 

 

Afstandsbediening is niet te koppelen met de TV+BOX. met name de reset van 7 seconden zet de DIW7022 gewoon uit i.p.v. een kopppelscherm.

 

 

@Robin_Tol heeft u de tv+ box al keer opnieuw opgestart 


Dat is wat ik altijd aan mijn gebruikers vraag als ze problemen hebben met hun laptop. 


als je de tv+ box opnieuw opstart hebt en je kunt hem dan nog niet koppelen.

dan kan je het volgende doen

Fabrieksreset afstandsbediening

  1. Druk 5 seconden tegelijk op de 🔴 en 🔵 knop bovenaan de afstandsbediening.
  2. Het LED-lampje brandt nu rood. Druk vervolgens op de OK knop.
  3. De rode en groene lampjes knipperen 2 keer. De afstandsbediening is gereset.
  4. Doorloop de instructies op het beeldscherm.

De reset zet de afstandsbediening terug naar de fabrieksinstelling. Je moet hem dan opnieuw koppelen met de TV+ Box én opnieuw afstemmen op je tv. 


Probleem is opgelost.

JPN support gebeld en die hebben mij een nieuwe box opgestuurt. Daarna kon ik de afstandsbediening in een keer koppelen. probleem zat hem in de box. Die is weer terug naar KPN.


Reageer