Skip to main content

Ik heb regelmatig problemen met de afstandsbediening van de TV+ box dat deze bij de VOL+ en VOL- de infrarood code achter mekaar blijft verzenden naar de TV (Sony)

Je ziet dan de rode LED blijven knipperen op de afstandsbediening en wordt het geluid ipv 1 stap harder of zachter ineens keihard of het geluid is ineens helemaal uit. Door weer de volumeknop in te drukken stopt hij pas.

Ik heb de afstandsbediening als meerdere keren naar fabrieksinstellingen gebracht en de TV code meerdere malen verwijderd en opnieuw ingevoerd. Batterijen al vervangen.

Ik wou daarom een nieuwe aanvragen, maar de tool werkt niet.

Kunnen jullie mij hierbij helpen?

Gegevens staan in me profiel. Alvast dank.

Het beste kan je gratis 0800-0402 bellen en vragen om een medewerker.

I.v.m. drukt kan dit helaas even duren.


Het beste kan je gratis 0800-0402 bellen en vragen om een medewerker.

I.v.m. drukt kan dit helaas even duren.

Een AB voor TV+ kun je (nog) niet online bestellen @Sebas14 


Hallo @Sebas14, dat is natuurlijk erg onhandig dat de tool niet wil meewerken, dat hoort wel gewoon te kunnen. @N.N. via de afstandsbediening servicetool hoort een klant ook de TV+ ab te kunnen vervangen. 

Er is een nieuwe naar je onderweg @Sebas14 


Hallo @Sebas14, dat is natuurlijk erg onhandig dat de tool niet wil meewerken, dat hoort wel gewoon te kunnen. @N.N. via de afstandsbediening servicetool hoort een klant ook de TV+ ab te kunnen vervangen. 

Er is een nieuwe naar je onderweg @Sebas14 

Ik kreeg al een smsje inderdaad.

Bedankt voor de bestelling @Jeroen van KPN


Oké @Jeroen van KPN dat wist ik nog niet dat het nu ook voor de 7022 kan, weer wat geleerd.

Â