Ik heb getracht mijn afstandbediening te koppelen aan mijn soundbar. Dit werkt niet maar nu doen de volumeregelaars op mijn afstandbediening het niet meer.
Ik wil weer terug zoals het was zonder koppeling. Volgens mij kan dat alleen als ik weer helemaal van het begin opstart maar dan ook helemaal vanaf het begin. Wat als ik nu alles uitzet en weer aan dan zit het meeste al in het systeem. Of is er een andere manier om de volumeregelaars van mijn afstandbediening weer aan de praat te krijgen?
Heb ik geprobeerd. Ik heb van alles geprobeerd. zou heel graag helemaal van "scratch” willen opstarten met opnieuw abonneenummer invullen etc etc. zodat alles bij het oude is. Ik ben pas lid bij KPN en eergisteren werkte alles prima maar door dat koppelen is alles de mist in gegaan.
Ben er mee bezig maar heb ook nog andere dingen te doen.
Kun jij mij vertellen wat de functie is van de glasvezel aansluiting op de TV-box? Is die van hetzelfde niveau als de HDMI? En wat is de functie van de USB ingang op de de TV-Box?
Joop, dank voor de hulp. Alles werkt en ik ben niet alleen tevreden maar erg blij. Ben er maandag of dinsdag mee begonnen en nu is het klaar.
Dank en einde dit probleem
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.