Heb weken het probleem gehad dat ik m’n afstandsbediening moest resetten en opnieuw koppelen met m’n tv+ box, opeens ging het een week goed, nu alweer twee dagen problemen
Vervelend dat je er weer last van hebt zeg.
Zie
Ben ik de vorige keer mee bezig geweest, onverklaarbaar werkte het toen weer een week, nu sinds 4 dagen hetzelfde gekloot. Wat is de oplossing, ouderwets kastje met infrarood
Gelukkig is de box ook te bedienen met:
- TV afstandsbediening mits de tv dat via HDMI CEC ondersteunt
- Google Home app
- Extra Comfort+ afstandsbediening
Misschien dat kpn me er een gratis toe kan sturen om te proberen
Hoi
Fabrieksreset afstandsbediening
- Druk 5 seconden tegelijk op de en knop bovenaan de afstandsbediening.
- Het LED-lampje brandt nu rood. Druk vervolgens op de OK knop.
- De rode en groene lampjes knipperen 2 keer. De afstandsbediening is gereset.
- Doorloop de instructies op het beeldscherm.
- De reset zet de afstandsbediening terug naar de fabrieksinstelling. Je moet hem dan opnieuw koppelen met de TV+ Box én opnieuw afstemmen op je tv.
Maar, als jij ook na een dergelijke reset problemen blijft houden, dan vermoed ik toch dat er iets in de omgeving de connectie verstoort. Andere bluetooth apparaten, bijvoorbeeld. Of misschien een wifipunt dat dichtbij staat. Je kunt dan eens experimenteren met het verplaatsen van die andere apparatuur.
Andere afstandsbediening zou misschien ook kunnen helpen, om uit te sluiten dat er een defect zit in je huidige. De Comfort+ afstandsbediening is er een die je toch zelf zult moeten aanschaffen als je deze wilt. Maar een vervangende, gewone, afstandsbediening kun je aanvragen via onze afstandsbediening tool.
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.