Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening werkt niet goed

• April 9, 2025
  • 6 reacties
  • 123 keer bekeken

Elias Verschoor
Nieuwkomer

ik krijg me afstandbedieng niet goed

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Elias Verschoor. Welkom op de KPN Community! Lastig dat enkele knoppen op de afstandsbediening nog niet functioneren. 

Heb je het met de hulp hierboven van ​@Dennis Overbeek kunnen oplossen? Dat is namelijk de juiste instructie om het volume en de powerknop te laten werken op je tv. Laat maar weten hoe ver je gekomen bent :) 

Om het geluid te kunnen regelen heb je de tv codes nog van Panasonic, ik heb ze gevonden ​@Elias Verschoor:

Zou je dit eens kunnen proberen:

Afstandsbediening afstemmen op tv

Ik hoop dat het lukt, laat het maar weten of het gelukt is. 

Als je graag telefonisch contact met ons wil en hier hulp bij wilt krijgen, dan kan dat ook. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 9, 2025

Beste ​@Elias Verschoor welk merk en type tv-decoder heb je van KPN?

Elias Verschoor
Nieuwkomer

panasonic tv

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 9, 2025

Beste ​@Elias Verschoor ik vroeg aan je welk merk en type tv-decoder je hebt van KPN, het lukt je blijkbaar niet iets met de bijbehorende afstandsbediening te doen, wat lukt er niet?

Elias Verschoor
Nieuwkomer

geluid kan ik niet regelen en aan en uit niet

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Om het geluid te kunnen regelen heb je de tv codes nog van Panasonic, ik heb ze gevonden ​@Elias Verschoor:

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 11, 2025

Hoi ​@Elias Verschoor. Welkom op de KPN Community! Lastig dat enkele knoppen op de afstandsbediening nog niet functioneren. 

Heb je het met de hulp hierboven van ​@Dennis Overbeek kunnen oplossen? Dat is namelijk de juiste instructie om het volume en de powerknop te laten werken op je tv. Laat maar weten hoe ver je gekomen bent :) 

Als je graag telefonisch contact met ons wil en hier hulp bij wilt krijgen, dan kan dat ook. Maak dan een terugbelafspraak (rechts onderin) met ons. Dan nemen wij contact met je op wanneer het uitkomt.Â