Skip to main content
Beantwoord

Afstandsbediening wil regelmatig zomaar opnieuw koppelen

• May 2, 2025
  • 5 reacties
  • 61 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

een paar keer per week moet ik de remote opnieuw koppelen dit gaat heel moeizaam hij koppelt wel maar je kunt geen ok drukken om de sessie af te maken meerdere keren per week moet ik alles resetten. ik wordt er een beetje moe van de kwaliteit van de box is om te huilen dan spreek ik nog niet van het vastlopen van de box. is hier een inmiddels een oplossing voor.?

Beste antwoord door Erwin van KPN

Dus je hebt al nieuwe afstandsbediening gehad en het speelt op meerdere ontvangers?  Dat is wel heel bizar.

Als de helpdesk je niet kan helpen kan ik dat hier zeker niet. Als ik jou was zou ik toch maar weer een terugbelafspraak maken  en het probleem opnieuw voorleggen. Als een collega NIET kan uitsluiten dat het in jouw domein zit, dan hoort hij/zij een monteur jouw kant op te sturen. Zo simpel is het. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Deelnemer
  • May 2, 2025

Hier het zelfde probleem. Zelfs met een nieuwe AB. Hebben wij dit.probleem nog af en toe.

Erwin van KPN
Moderator

een paar keer per week moet ik de remote opnieuw koppelen dit gaat heel moeizaam hij koppelt wel maar je kunt geen ok drukken om de sessie af te maken meerdere keren per week moet ik alles resetten. ik wordt er een beetje moe van de kwaliteit van de box is om te huilen dan spreek ik nog niet van het vastlopen van de box. is hier een inmiddels een oplossing voor.?

Dat is natuurlijk niet hoe het hoort te gaan.  Heb je de batterijen van de afstandbediening ook al vervangen? Mag ik ook vragen hoe je te ontvanger hebt aangesloten? Met een kabel? Via wifi? Zijn er ook wifi versterkers of switches gebruikt?

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 23, 2025

Het betreft 2 ontvangers beide bekabeld aangesloten voor beide ook al nieuwe Remote gehad maar het heeft niet geholpen het gebeurd nog dagelijks. Helpdesk weet ervan maar hebben geen oplossing. Ook loopt het beeld een paar keer per uur vast ook dat herkent men maar kan niet opgelost worden. Mijn voorstel is ik stop met betalen van de tv kastjes tot het opgelost is lijkt me redelijk 

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • May 27, 2025

Dus je hebt al nieuwe afstandsbediening gehad en het speelt op meerdere ontvangers?  Dat is wel heel bizar.

Als de helpdesk je niet kan helpen kan ik dat hier zeker niet. Als ik jou was zou ik toch maar weer een terugbelafspraak maken  en het probleem opnieuw voorleggen. Als een collega NIET kan uitsluiten dat het in jouw domein zit, dan hoort hij/zij een monteur jouw kant op te sturen. Zo simpel is het. 

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Topper
  • May 27, 2025

Ik ga het proberen dankje voor je reactieÂ