Skip to main content
Vraag

Afwijkend plaatje bij Verder kijken, ook niet te verwijderen

• September 27, 2025
  • 33 reacties
  • 461 keer bekeken

Toon eerste bericht

33 reacties

• August 11, 2026

Streaming dienst app volledig verwijderen en daarna opnieuw installeren lijkt te helpen. Het zou op een nettere manier moeten kunnen maar het is ieder geval iets.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 21, 2026

Wat jij hebt gemist is dat dit topic alweer maanden oud is, ​@neutral . 😁

Ja dacht zal dat Verder kijken weer eens een kans geven.  Maar zie nog steeds streaming dienst afleveringen staan  die ik niet weg krijg:-) zie liever Verwijderen dan Openen:-)

Rondom streamingdiensten geldt in de basis dat je die programma's in de app van de streamingsdienst zelf uit je kijklijst moet halen. Dan verdwijnen ze ook uit de Verder Kijken rij, ​@neutral

Als je dat al gedaan hebt, en het blijft staan, dan is het inderdaad wat Peter hier beschrijft (en ook in dat andere topic over HBO). En dat is een issue, wat we ook niet helemaal kunnen pinpointen. 

Heb je een screenshot van wat je op dit moment daar ziet en niet wegkrijgt, ​@neutral

• August 21, 2026

Geen last meer van, instellingen - apps , en de betreffende app(streaming dienst) verwijderen deed het voor mij. Dan weer de app installeren. Zou anders moeten kunnen, maar het probleem was wel opgelost, dus vooruit maar.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • August 21, 2026

(...) is het inderdaad wat Peter hier beschrijft (en ook in dat andere topic over HBO). En dat is een issue, wat we ook niet helemaal kunnen pinpointen. 

Wat dat betreft. De foute plaatjes staan er nog steeds, ​@Erik van KPN . Overigens alleen in de Launcher. 

En ik dacht.... ik zet die rij gewoon uit. Maar dan loopt ie op de achtergrond vol! Ik blijf opruimen in die klote rij. Dat kan alleen dia voor dia.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • August 25, 2026

Even ter check, ​@PeterG, je zegt ‘Verwijderen is geen optie’. Ik neem aan dat je daarmee bedoelt dat je dit niet als optie krijgt als je longpress op OK doet op een van die tegels?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • August 25, 2026

Inderdaad. Die afwijkende plaatjes linken naar Videoland. Ze zijn in het tv+ menu niet te verwijderen. In Videoland zelf is de verder kijken leeg. Ik wou Videoland zelfs opzeggen; maar nu gaat F1 daarheen. 

In tv+ komen ze beiden uit op Videoland startpagina. Dus geen idee voor welke programma's ze werkelijk zijn. Aan de hand van de afbeeldingen (zie eerder dit topic) kom ik er ook niet. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • September 3, 2026

Ik ga er voorzichtig vanuit dat je de TV+ Box al wel eens gereset hebt sinds je dit probleem hebt. Maar toch, voor de volledigheid, zou je de cache van zowel de TV+ launcher als de Videoland app willen legen en laten weten of dit verschil maakt?

Open de Instellingen.

Kies voor Apparaat (Open algemene instellingen) en ga naar Apps.

Kies KPN TV+ en klik op OK

Ga onderaan naar Cachegeheugen wissen en klik op OK

Herhaal dit daarna voor Videoland app

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Auteur
  • September 4, 2026

Na boven genoemde handelingen staan ze er nog steeds. 😁

Het is een kleinigheid maar wel vreemd.