Skip to main content

Dag,

Al 3 dagen(!) kan ik geen tv kijken vanwege verschillende foutcodes, niks helpt. alle stappen en procedures doorgenomen. Modem, ontvangen etc. van 10-15minuten tot uren uit. Vanavond wordt er om 01:00- 07:00 aan het netwerk gewerkt, daarvan bericht ontvangen. Maar het is nu woensdag 13 december 21:40 en het is wederom de hele avond zo. Verneem dan ook graag. Aangezien ik gewoon betaal. In plaats van jullie geld incasseren voor niet geleverde diensten graag met uw klant communiceren & diensten conform abonnement faciliteren (de snelheiden worden nooit behaald, maar dat ter zijde 🙂. Functionerend zou al vanzelfsprekend en ook erg prettig zijn!
Na 3 dagen niet meer zo content zoals u wellicht begrijpt!

Daarbij komend uw collega zou mij terugbellen met een passend voorstel om bij u te blijven, 2 weken geleden, ben door niemand teruggebeld. Er zijn zelfs glasvezel mensen in het portiek hier wezen kijken, maar sindsdien alleen maar berg afwaarts. 

Verneem dan ook zeer graag!

Ojee @Florentijntje123456, als het al 3 dagen op rij raak is met deze storing, snap ik dat je niet zo content meer bent 🙁

Is het vanavond weer mis of gaat het nu wel goed? Als het nog steeds fout gaat, zou je dan je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Dan kijk ik of ik vanaf afstand een verklaring kan vinden!


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen verdere hulp nodig hebt. Anders hoor ik het graag!