Skip to main content

Heb nu zes weken allerlei storingen. De meest voorkomende en niet weg te krijgen is AVS-TO-0001.  Uren met KPN -ers aan de telefoon gehangen, allerlei handelingen uitgevoerd, geen resultaat.

Dan eindelijk, eindelijk een monteur afgelopen vrijdag op bezoek. Er was iets met de glasvezel, dus al die handelingen voor niks geweest.  Het bleef één avond goed , sinds zaterdag weer dezelfde problemen.

Wat gaat KPN doen om mij te helpen ?

Elke keer als ik ‘compensatie’ aankaart aan De telefoon , blijft hethelemaal stil.  Letterlijk.

Geen reactie ! Compensatie zou zeer op zijn plaats zijn , gezien de zes weken ellende. Ik ben zeer teleurgesteld.

Hi @Jan-wanhopig 

Wat vervelend van de storing. Die eerst oplossen. 

Zit er iets tussen ontvanger als dvs of switch?

Welke ontvanger heb je?

Welk modem heb je?

Het werkt wel via de app (smart-tv, telefoon), en laptop (eventueel hdmi naar tv) website

 http://tv.kpn.com .


Na update vandaag na 3 pogingen krijg ik steeds deze foutmelding bij het laden van de opnames, bijzonder vervelend. Zoek ik op de website van Kpn naar storingen op mijn adres krijg ik bij meerdere pogingen steeds: Oeps, er gaat iets mis. Dit is Kafka of waar is de verborgen camera?


Er is een storing met de TV diensten @Edwin N.. Zie ook dit server probleem iTV topic. We zijn druk bezig om het op te lossen!