Ik heb al vanaf het begin van het contract(oktober 2023) problemen met tv en wifi
alles geprobeerd, met medewerking van kpn, maar niets is uiteindelijk de oplossing geweest.
Pas een kabel toegestuurd gekregen voor tussen het modem en de tv ontvanger en de tv doet het nu, geen stilstaand beeld etc meer.
wifi nog niet optimaal.
nu hebben we de kabel door de kamer en gang lopen, maar dat kan natuurlijk niet. Geen loze leiding om dit op te lossen. Nu voor de zoveelste keer gebeld, maar een oplossing; ho maar!!
ik kan alleen extra wifi punten kopen tegen een gereduceerd tarief. Ik heb dus al wifi punten, want deze had ik ooit al zelf aangeschaft.
medewerker van kpn had al gezegd dat dit ook voldoende was, omdat hij dit had gecheckt.
ik word zo langzamerhand hier helemaal gek van, want word van het kastje naar de muur gestuurd.
Heb altijd ziggo gehad en wilde eigenlijk niet veranderen, maar iemand aan de deur had zo’n fantastisch aanbod. Nooit gehad over kabels etc. Glasvezel was genoeg.
ik wilde dat ik nooit was overgestapt, wat een drama!!
nu kan ik dus niet meer overstappen, want zit er 3 jaar aan vast helaas.
weet iemand wat ik nog kan doen.
Ps. Heb wel alles al geprobeerd qua resetten etc. Met de medewerkers van kpn(ongeveer 6 verschillende mensen gehad)