Skip to main content

alle opnames verdwenen. Bij de antwoorden hier lees ik dat ik niet de enige ben ! 
een oplossing ? 

 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag gemaakt

Is er iets veranderd binnen je abo @Silvia1958 ?

Opnemen-pakket opgezegd, 2e tv-decoder opgezegd? Zeg het maar.

Zijn de opnamen ouder dan 1 jaar? Is de maximum opname capaciteit bereikt?

 


Heb contact gehad met kpn, na een update ( door kpn) komt het volgens hen vaker voor dat de reeds gedane opnames verdwijnen.

helaas is daar vlg hen niets maar aan te doen. 
 

nou ja je gaat er niet dood aan maar het is wel meer dan vervelend ! 


Heb contact gehad met kpn, na een update ( door kpn) komt het volgens hen vaker voor dat de reeds gedane opnames verdwijnen.

helaas is daar vlg hen niets maar aan te doen. 
 

nou ja je gaat er niet dood aan maar het is wel meer dan vervelend ! 

Inderdaad jammer @Silvia1958 


Heb contact gehad met kpn, na een update ( door kpn) komt het volgens hen vaker voor dat de reeds gedane opnames verdwijnen.

Daar wil ik wel meer over weten. Heb je meer details?


Dat was hun antwoord, meer details zijn er niet !

gisteren stond er nog alles in, vanochtend alles weg . Ingeplande opnames voor 5 dagen vooruit zijn wel zichtbaar . 


Als KPN weet dat ze het (soms) zélf veroorzaken dan snap ik niet dat ze het niet kunnen terugzetten voor je. Als het een beetje populaire programma’s waren dan bestaan de “opnames” vast nog voor anderen.

(Als ze het al direct wissen zodra de laatste klant een “opname” verwijdert. Of als hun leverancier niet álles een jaar bewaart. En ja, dat is veel data. En ze hebben hopelijk ook backups van de instellingen. 🤓)


Heb contact gehad met kpn, na een update ( door kpn) komt het volgens hen vaker voor dat de reeds gedane opnames verdwijnen.

---

Wat een onzin wat diegene jou verteld heeft @Silvia1958 . Dit mag en kan nooit het gevolg zijn van een update en volgens mij is dat ook nooit gebeurd als gevolg van een update.

De opnames staan in de cloud = op de servers van kpn. En daar staan ze veilig.


@Kpn wat is jullie mening hierover? Zie bovenstaand antwoord!


@Silvia1958 Zijn de opnames ook weg als je op de pc naar https://tv.kpn.com/ gaat? 

Kun je ook nog de vragen van @N.N. hierboven beantwoorden?


Er is niets veranderd in mijn gegevens opname pakket nog steeds, opnames niet ouder dan 1 jaar. In de kpn app op de tablet zijn ze ook niet . 


Hallo @Silvia1958 

Ik heb net even met @Marcia van KPN geschakeld en we hebben samen naar jouw gegevens en wat logging gekeken. En dan zie ik dat op 14 en 15 maart allemaal opnames zijn verwijderd vanaf jouw TV ontvanger. Dit is op meerdere momenten gebeurd. Op 14 maart de eerste keer iets voor 7 uur ‘s ochtends. Dan rond 07:30, 20:50 en 21:40.  Dan op 15 maart iets van 33 opnames verwijderd zo rond 22:30, en dan nog 2 rond 22:50.


Dit hebben wij niet zelf gedaan . 


Ik wis soms enkele opnames om weer ruimte vrij te hebben en als ik ze bekeken heb . Maar nooit tot 100 % vrije ruimte


Hoi @Silvia1958 

Ik kan er verder ook niets anders van maken. Ik zie in de logging alle verzoeken vanaf een TV ontvanger komen met een IP-adres welke bij jullie internet aansluiting hoort. Jullie hebben maar 1 ontvanger gekoppeld staan, dus het kan ook geen spook-ontvanger zijn.


Heb t ook ! Gebeld en volgens hun moet t vanavond goed komen ! 

Hard hoofd in want dit is niet de 1ste keer !!! 

Verwacht dan nu ook een flinke compensatie voor de schade betaal genoeg elke maand !!!

 


Alles wat ik verwijderd had was terug en van mn serie's zoals chigago fire 1ste 13 afl weg !!!

Transplant ook 1ste 6 afl weg ! 

Zijn vanaf januari tot maart 😡😡 dus ook geen jaar oud !!!


Bij mij is iig nog niets terug !!!! 

Denk ook dat t weer een zoethoudertje is !! 


Onze opnames zijn ook grotendeels verdwenen op 11 07 2024.  Snap er niets van. Altijd de schuld van de klant. Bedankt kpn .


Onze opnames zijn ook grotendeels verdwenen op 11 07 2024.  Snap er niets van. Altijd de schuld van de klant. Bedankt kpn .

 

Hoezo altijd de schuld van de klant?

Ook bij KPN kan helaas wel eens iets fout gaan.

 

Heb je KPN al gebeld?

Gratis op 0800-0402

 

Heb de de KPN tv ontvanger al eens gereset?

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 


Vanmorgen moest ik plotseling opnieuw inloggen bij de kpn app op telefoon en iPad. Daar waren dus ook alle opnames verdwenen! Maar op http://Tv.kpn.com stonden ze gelukkig nog wel. Ik heb mezelf uitgelogd uit de beide apps en op allebei de apparaten vanuit de browser de daar voorgestelde kpn app opnieuw geopend. Toen waren ze gelukkig weer terug! Misschien werkt dit bij meer mensen. 


Reageer