Skip to main content

na jaren bij Ziggo overgestapt naat KPN TV+. bevalt prima maar zou volgende opmerkingen verbeteringen graag zien:

  • Bij opnemen van series is het huidige softeware script niet slim genoeg om de nieuwe serie, die op de lopende/afgelopen serie volgt, te herkennen en ook (automatiesch) verder op te nemen.
    Nu moet ik er zelf op letten wanneer het nieuwe seizoen begint om deze handmatig vanuit de gids op te nemen (zerie-opname)
  • momenteel kan 200 uur opgenomen te worden. Kan dit uitgebruid worden naar bv 400 uur (eventueel als abonnement-optie/keuze) wanneer hier kosten mee gemnoeid zouden zijn.
  • de TV gids loopt slechts 1 week vooruit…. da's écht onvoldoende (minstens 2 weken)
  • bij jullie zijn, in vergelijk met jullie conculega's, echt erg veel uitzendingen geblokkeerd om terug te kijken. écht veel meer, en altijd afleveringen van series… Dus wanneer je een nieuwe serie vindt en deel 1 is al uitgezonden…. jammer dan…. :(
  • bij het zappen tussen de zenders duurt het gemiddeld 4-5 seconden voordat het beeld inclusief het geluid er is… niet fijn

ik hoop dat jullie hier wat mee kunnen.
in afwachting van een antwoord..

 

groeten Peter

Hallo @Peter125 ,

Wat betreft opnemen is er goed nieuws: dit is onlangs aangepast naar 300 uur. 
 

De andere genoemde punten zijn bekend. Lees dit topic maar eens: 

 


4 tot 5 sec?

  1. Staat hij wel op multicast?
  2. En staat “beste beeldinstellingen” aangevinkt?
  3. Staat HDR op automatisch?

 

P.S.

“jullie” 


Hi @Peter125,

Wat mooi dat je de moeite neemt om jouw bevindingen en wensen hier te delen!

Ik zie dat je al bent ‘doorverwezen’ naar het feature request topic, helemaal super 😊


Reageer