Skip to main content

Alle apps zijn niet te bekijken met de tv+ box,alles hakkeld,wat voor app je ook gebruikt,echt een refresrate dingetje althans zo lijkt het,en net wat hier boven aangegeven word bij opnames komt het ook veelvuldig voor.

Terwijl de tv dit alles perfect doet.Tv+box als het even kan laat ik alles via de tv lopen

Wat versta je nu onder "hakkelen"?


Hakkelend een soort verspringen van het beeld,stroperig niet vloeiend en echt alleend last met de tv+box tv loopt het met de apps gesmeerd 


Ha @ghullemah, dat kijkt niet bepaald fijn tv zo! Ervaar je dit ook met ‘gewoon’ tv kijken op de TV+ Box? Of alleen bij de apps op de Box? En heb jij deze al eens gereset? Hoe heb je de TV+ Box aangesloten? Is dat conform het aansluitbeleid?


@Marcia_ 

Ik ervaar dit af en toe ook met live kijken,het helpt soms als je van zender wisselt.De tv+box is bekabeld aangesloten,conform aansluitbeleid

De box is ook meerdere keren gereset,snap ook niet wat er verkeerd gaat,maar met deze tv+box is er niet te kijken via apps die staan op de tv+ box,frames lopen als het ware achter de feiten aan,beeld is stroperig,traag.


Ik zie dat je de TV+ Box aangesloten hebt op een FritzBox, heb je daar ook een switch o.i.d. tussen toevallig? Als je de TV+ Box rechtstreeks bekabeld op de FritzBox aansluit, loop je er dan nog steeds tegenaan? En gebruik je de meegeleverde HDMI-kabel? of nog de oude van de vorige tv-ontvanger?


@Marcia_ 

Ik gebruik de originele hdmi kabel van tv+ box

De tv+ box is rechtstreeks aangesloten op de Fritzbox zonder switch o.i.d.


Zou je eens een filmpje willen maken met wat je precies ervaart? Dit kan je dan via KPN Secure File Transfer doen. Zet in dat geval het aantal dagen en aantal keren downloaden beide even wat hoger. Wil je mij het linkje via een privébericht sturen? Dan ga ik er mee aan de slag.Â