Skip to main content

Alle opnames zijn sinds gisteren d.d.12 maart verdwenen. Zowel op de ontvanger als via de Kpn Itv app staat er geen enkele opname meer. Betreft tientallen opnames; van 1 dag ervoor (LLDL) tot opnames van een paar maanden geleden.

 "Frisse" herstart heeft niets geholpen, eveneens de stekker 30 seconden eruit halen.

Niets gewijzigd in de instellingen/abbo. 

Opnemen pakket staat gewoon aan.

Hoe en wat is er gebeurd? En kunnen wij deze terug krijgen?

Beste @Urmi0605, welkom! Dit is heel gek, én rot! Ik ben er heel bang voor dat we deze opnames niet meer terugkrijgen. Is er iemand anders met toegang tot je tv-ontvanger of tot je itv online gegevens (KPND en/of abonnementsnummer en pincode)? En je hebt geen mail gekregen dat er iets veranderd is in jouw abonnement?


Beste Marcia,

Enkel mijn vriend en ikzelf hebben toegang tot de app met onze inloggegevens. 

Is het mogelijk om door jullie terug te kijken wat er is gebeurd op de dag dat ze verdwenen zijn? Want ook alle toekomstige ingestelde opnames zijn geannuleerd. In een ander topic hierover zie ik dat jullie kunnen zien wat er is gebeurd, verwijderd/aangepast via de app o.i.d. 

Dit om het in de toekomst te voorkomen, zowel voor jullie als voor ons. 


Hallo @Urmi0605 

We kunnen zeker even kijken. Zorg dat je in jouw forum profiel jouw abonnements gegevens hebt ingevuld. Dan kijk ik of ik maandag tijd heb en met een forum moderator kan schakelen voor jouw gegevens.


Hallo @Urmi0605 

We kunnen zeker even kijken. Zorg dat je in jouw forum profiel jouw abonnements gegevens hebt ingevuld. Dan kijk ik of ik maandag tijd heb en met een forum moderator kan schakelen voor jouw gegevens.

Dat is prima. Gegevens staan erin.


Hallo @Urmi0605 

Ik heb net samen met @Marcia van KPN gekeken en we zien dat er op 12 maart veel opnames zijn verwijderd (zo’n 42 individuele opnames en serie opnames). Dit is gebeurd vanaf een iPad welke gekoppeld staat aan jouw TV abonnement, maar vanaf een andere lokatie dan jouw eigen aansluiting. We zien deze verwijder verzoeken vanaf een ander IP-adres komen dan het gebruikelijke verkeer van jouw abonnement.

Nu zie ik veel apparaten gekoppeld staan aan jouw TV abonnement. Zo’n 16, dat lijken me er wat veel.

Ik raad je aan om even door deze lijst te kijken en alle apparaten te verwijderen die je niet herkent. Dit kun je doen vanaf de mobiele app onder “profiel” en dan “instellingen” → “apparaat beheer”. Mocht je de nieuwe TV+ app hebben, dan weet ik niet hoe het er daar uit ziet, maar ik denk hetzelfde?
Andere methode is om in te loggen op https://tv.kpn.com en dan ook onder jouw profiel (het poppetje rechts bovenin), dan “instellingen” en dan “apparaat beheer”.

Als je apparaten ziet die je echt niet kunt plaatsen, dan raad ik je sterk aan om je PIN code te wijzingen, en het wachtwoord van je KPN ID te wijzingen.


Hoi weet iemand waar ik chigago fire kan kijken ???

Deze serie stond in mn opnames maar er zijn 13 afl verdwenen en deze kunnen ze niet meer terugzetten !!! Had al een prime abbo genomen maar daar kan ik s10 dus ook niet kijken 😡😡

Heel graag tips en bedankt kpn☹️☹️


Ha @Zeer geergerd, wat ontzettend balen dit 😞. Ik zie dat Seizoen 10 via KIJK te bekijken is!


Nee hoor !!! Tot 14 dagen terug !! 

Heb nu de dvd's maar gekocht !!  Je moet wat als je niet op kpn opnames kan vertrouwen 😡