Hallo @Urmi0605
Ik heb net samen met @Marcia van KPN gekeken en we zien dat er op 12 maart veel opnames zijn verwijderd (zo’n 42 individuele opnames en serie opnames). Dit is gebeurd vanaf een iPad welke gekoppeld staat aan jouw TV abonnement, maar vanaf een andere lokatie dan jouw eigen aansluiting. We zien deze verwijder verzoeken vanaf een ander IP-adres komen dan het gebruikelijke verkeer van jouw abonnement.
Nu zie ik veel apparaten gekoppeld staan aan jouw TV abonnement. Zo’n 16, dat lijken me er wat veel.
Ik raad je aan om even door deze lijst te kijken en alle apparaten te verwijderen die je niet herkent. Dit kun je doen vanaf de mobiele app onder “profiel” en dan “instellingen” → “apparaat beheer”. Mocht je de nieuwe TV+ app hebben, dan weet ik niet hoe het er daar uit ziet, maar ik denk hetzelfde?
Andere methode is om in te loggen op https://tv.kpn.com en dan ook onder jouw profiel (het poppetje rechts bovenin), dan “instellingen” en dan “apparaat beheer”.
Als je apparaten ziet die je echt niet kunt plaatsen, dan raad ik je sterk aan om je PIN code te wijzingen, en het wachtwoord van je KPN ID te wijzingen.