Skip to main content

Ergens in de afgelopen dagen (vermoedelijk afgelopen weekend) zijn al mijn opnamens verdwenen.

 

Ze staan niet meer op de TV+ en ook niet meer als ik online inlog.

 

Ik heb een mail binnen gekregen dat mijn opslagruimte vergroot is (?). Hier heb ik geen verzoek voor gedaan mogelijk dat het hierdoor komt? Als dat zo is dan heeft KPN op eigen houtje alles op z'n kop gegooid.

Als dat zo is, dan is dat niet leuk.

U heeft de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) begrijp ik.

Probeer het volgende:

Zet hem aan. 

Houd de kpn toets rechtsboven ingedrukt (ongeveer 7 seconde) totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

Als het meezit, ziet u de opnames weer. (ik duim alvast voor u)😉


Hi @BTeunissen, welkom hier. 

Dit zou niet mogen gebeuren. Zie je de opnames nog wel als je inlogt op de KPN TV+ app of via de website? En zou je ook de tip van Joop willen proberen? 

Zet hem aan. Houd de kpn toets rechtsboven ingedrukt (ongeveer 7 seconde) totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

Simpelweg 2 minuten stroomloos maken kan ook. 

 


@joop2011 geprobeerd zonder success. 

 

@Alex van KPN ook via de app en via de website staan ze er niet meer. 


Dan lijkt hier iets niet goed te gaan. Mijn advies is om met ons te bellen zodat een collega specifiek naar jouw account kan kijken.

Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.
 


Hi @BTeunissen, welkom hier. 

Dit zou niet mogen gebeuren. Zie je de opnames nog wel als je inlogt op de KPN TV+ app of via de website? En zou je ook de tip van Joop willen proberen? 

Zet hem aan. Houd de kpn toets rechtsboven ingedrukt (ongeveer 7 seconde) totdat je een popup scherm ziet en kies voor opnieuw opstarten.

Simpelweg 2 minuten stroomloos maken kan ook. 

 

Dat kan inderdaad, de spanning (volksmond stroom) eraf halen.

Maar met de oplossing die ik geef, gaat het sneller.😉


Reageer