Skip to main content

Beste medewerker,

Sinds de nieuwe tv app werkt de tv gids niet.  Alle programma’s staan door elkaar van de tv zenders. 
nu kan ik hierdoor geen tv kijken via de app of programma’s terug kijken.

Ik heb de app er al eens opnieuw opgezet geen verbetering. Ook de iPad opnieuw opgestart geeft ook geen verbetering.

Ik heb de IPad mini 6  en IOS 17.5.1

 

Hi en welkom in onze community @Karwei. Als ik zelf de app open om te kijken, zie ik dit niet. Dus we moeten samen even verder zoeken naar waar dit van komt. 

Kan je een screenshot maken en hier delen van hoe het er bij jou uit ziet? En kan het misschien zijn dat je andere instellingen in je iPad aangepast hebt, zoals de grootte van het beeld of lettertype? 



Bedankt voor de reactie. Zie bovenstaande screenshot  

 


Bedankt voor de reactie.

Dit is wat ik zie in mijn app. Ik heb niks aan de instellingen veranderd. Het beeld en het lettertype is niet aangepast. Dit was met de vorige app niet het geval dat alle programma’s door elkaar stonden.

 


Dat wordt lastig lezen zo inderdaad @Karwei, dankjewel voor het screenshot. De tekst ziet er wel wat dikgedrukt uit, ik kijk er anders dan normaal tegenaan.

Als je op de iPad naar Instellingen - Toegankelijkheid - Weergave en tekstgrootte gaat. Staat daar bijv. 'Vette tekst' aan? en/of 'Grotere tekst'?


Beste Alexandra,

Bedankt voor de informatie over de vette tekst en grotere tekst. Dit was het probleem. Beide stonden aan. Deze heb ik nu uit gezet en het probleem is opgelost. 
Heel erg bedankt voor de oplossing. 
 

 


@Karwei Wat fijn, goed om te horen! Graag gedaan en dank voor de terugkoppeling.


Zie ook:

 


Reageer