Skip to main content

Hoi vraagje ben over het algemeen best tevreden over de kpn producten,alleen waarom blijft het maar bufferen op alle zenders,net of het internet elke keer opnieuw opstart vooral als het beeld van links naar rechts gaat lijkt wel of ik naar oude illegalen vhs opnames kijk.

Heb natuurlijk alles bedraad aangesloten.

Vind dit echt niet meer kunnen in 2023.
----------------------------------------

Mijn producten.

KPN Internet 1 Gbit Glasvezel

FRITZ!Box 

gr S.Jansen
 

 

Natuurlijk hoort dat niet zo dus er is wat aan de hand. Is er een switch in het netwerk? Welk type ontvanger heb je?


Hoi gebruik geen switch in het netwerk,gewoon rechtstreeks op de fritzbox.

De ontvanger is de DIW7022


Heb je toevallig een omvormer van zonnepanelen op het netwerk zitten?


Nee alleen 2 pc,s en de kpn ontvanger op de frirsbox aangesloten.


Hoi @Sjaak J, zoals Joep1965 al aangeeft is dit niet de bedoeling. Alleen waar wordt het door veroorzaakt?

Je geeft al aan geen bijzondere apparaten in het netwerk te hebben die de boel kunnen verstoren. 

Wat heb je nog meer gedaan? 

Heb jij bijvoorbeeld de FRITZ!BOX al eens opnieuw opgestart? Een andere poort in het modem geprobeerd? Of zelfs een andere kabel getest?

En de ontvanger een reset gegeven? 


Hoi,alles wat u aangeeft heb ik uiteraard gedaan is toch standaard,dat is meestal het eerste wat ik allemaal doe.

De kabels zijn cat 6 en werken goed hoor down/980 mbs  up/ 940


Hoi @Sjaak J 

Dit probleem had ik ook sinds de laatste software versie die gisteren is uitgerold. Is ook gemeld door andere gebruikers met fritzbox. Wat mij en anderen heeft geholpen is glasvezelkastje en de fritzbox tijdje stroomloos maken en laten herstarten. Dan alles op multicast en beste beeldkwaliteit en de tv+ ontvanger werkt goed.

 

Succes!


Top, alleen jammer dat het niet geholpen heeft natuurlijk. 

Kun je de stappen die Danielthuis deelt nog eens doorlopen? Werkt het dan bij jou ook goed?