Skip to main content

Ik had hetzelfde probleem, alleen de TV programma's hadden nog geluid. De enige oplossing was een totale reset (fabrieksinstellingen). Dat is de 2e keer deze week. Eerst werkte er helemaal niets meer, nu dit weer. De kwaliteit van de software van dit kastje is niet echt van hoge kwaliteit (om het maar eens zwak uit te drukken).

 

Admin: Reacties afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Ik had hetzelfde probleem, alleen de TV programma's hadden nog geluid. De enige oplossing was een totale reset (fabrieksinstellingen). Dat is de 2e keer deze week. Eerst werkte er helemaal niets meer, nu dit weer. De kwaliteit van de software van dit kastje is niet echt van hoge kwaliteit (om het maar eens zwak uit te drukken).

Update: ook een complete reset heeft niet geholpen. Na enige tijd kwam het probleem weer.terug. Alleen geluid bij TV programma's en geen geluid via radio en apps.

 

 


Welke KPN tv ontvanger heb je?

OF

Kijk je via de iTV app van KPN?

 

In het eerste geval, vervang de HDMI kabel.


Dat is niet fijn @iAdriaan. Voor de zekerheid een paar vragen:

  • Welke tv-ontvanger en welk modem heb je?
  • Hoe is de tv-ontvanger aangesloten op het modem, en op de tv?
  • Hoe heb je de reset precies gedaan? 

 

Voor als je een TV+ Box hebt, heb je deze meest recente update al ontvangen?

 


Ik heb de router en het kastje met een Ethernet kabel verbonden. De TV is via een hdmi kabel aangesloten. Alle apps deden het goed tot ongeveer 2 weken geleden. Spotify en YouTube gaven geen geluid. Na een reset (terug naar fabrieksinstellingen) werkte het 1 of 2 dagen, daarna hetzelfde probleem.

Toen heb ik het kastje losgekoppeld en een oude Google Chromecast aangesloten. Sindsdien geen enkel probleem.


Reageer