Sinds dit weekend ontvang ik alleen de NPO zenders in de app op mijn android telefoon (Motorola Moto G84 5G) en ook via de browser-toegang. Ik vind niets over een storing, Wat kan er mis zijn?
M.vr.gr.
Ton.
Sinds dit weekend ontvang ik alleen de NPO zenders in de app op mijn android telefoon (Motorola Moto G84 5G) en ook via de browser-toegang. Ik vind niets over een storing, Wat kan er mis zijn?
M.vr.gr.
Ton.
Hoi
Hallo Remco,
Uitloggen en weer inloggen hab ik geprobeerd, probleem blijft bestaan. Daarna heb ik de cache en memory van de app gecleared en opnieuw aangemeld/ingesteld, geen verschil. Daarna heb ik de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd, nog steeds geen verschil. Vreemde is: ik heb een andere telefoon (iets ouder, Redmi Note 9, Android 12) en daarop werken wel alle zenders en terugkijken etc.. De Moto G84 G5 (Android 13) heeft het tot voor kort ook altijd gedaan, maar nu plotseling niet meer.
Ik heb gisteren ook even via een andere computer (Windows 10) via de ITV website gekeken, daar werkte ook alles. De niet werkende computer is een Linux (Arch) machine, ik moet nog eens proberen of ik daar de browser een update moet geven (hoewel Arch eigenlijk zichzelf altijd up-to-date houdt), maar die machine heb ik op dit moment even niet bij de hand.
Dus het niet-werken via de website is nog niet helemaal helder, maar op de Motorola telefoon werkt het echt 100% zeker niet meer.
M.vr.gr.
Ton.
Dan ben ik even door mijn suggesties heen
Ik heb zelf in het verleden ook veel Linux gebruikt en in het verleden miste sommige browsers bepaalde zaken als Java vanwege licentie voorwaarden e.d. Misschien is dat nog iets waar je naar kan kijken.
Hi Remco, ik werk inderdaad met de laatste versie ( eergisteren opnieuw geïnstalleerd). Maar dat is dezelfde versie die er al langer op stond en altijd gewerkt heeft. Ik gebruik het niet dagelijks vanaf mijn telefoon, maar pakweg drie weken geleden werkte het gewoon.
Ik weet niet eens zeker of er op dit toestel ooit een oudere versie heeft gestaan, het toestel is nog geen jaar oud.
M.vr.gr.
Ton
Hoi
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.