Skip to main content

Na 1½ maand problemen gehad te hebben met ITV op mijn tablet Samsung Galaxy Tab 2 alleen maar NPO zenders en geen andere zenders te ontvangen, is mijn probleem opgelost.  Aan mijn tablet is niets veranderd dus het lag bij KPN. Ik ben benieuwd of het bij jullie ook is opgelost?? Graag een reactie.

Goedemorgen,

Ik heb een samsung tablet met hetzelfde probleem wat echter hardnekkig aanwezig blijft. Reeds alle tips & tricks die ik kon vinden op het forum gedaan maar geen goed resultaat…

 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt eorigineel topic]

Hallo @Hugo Oorlog, balen dat je alleen NPO kunt ontvangen op jouw tablet. Kan je misschien vertellen wat voor tablet je hebt en welk besturingssysteem hierop staat?


 


Je hebt Android 10, zie ik. Daarop zou de KPN TV app wel gewoon goed moeten werken. Ik zit even te denken wat we nog meer kunnen controleren.

  • Heb je de KPN TV app al eens opnieuw geïnstalleerd?
  • Gebruik je toevallig een VPN op jouw tablet?
  • Heb je de locatie op jouw tablet ook aan staan?
  • Gebruik je nog de KPN TV app of gebruik je de KPN TV+ app?

App al diverse malen opnieuw geïnstalleerd 

Geen VPN

Locatie staat aan (GPS)

KPN TV+ app is geïnstalleerd. 

als ik via tv.kpn.com probeer op de tablet krijg ik melding over extern beeldscherm/resolutie die niet aan te passen is. 


Hmm, oke. Heb je ook de meest recente versie van Android op jouw tablet? Kijk of je de tablet kunt updaten.


Android is versie 10 en niet verder update mogelijk.?

En nu?. Krijg ik een andere tablet....😅


Wat bijzonder dat het bij jou niet werkt. De TV app zou namelijk wel gewoon op jouw tablet moeten werken.

Het enige wat ik nog kan bedenken is dat je terug gaat naar de KPN TV app. Je hebt nu de TV+ app geïnstalleerd. Wat als je de oude TV app installeerd?


Reageer