Skip to main content
Beantwoord

Alleen NPO zenders in TV+ app

• July 17, 2025
  • 9 reacties
  • 75 keer bekeken

Sinds een paar dagen werkt alleen nog NPO in de app (versie 08.67.04) op Philips fps32. Bij andere zenders lijkt heel even de zender te zijn gestart maar schiet na een seconde terug naar het menu. Het maakt niet uit via welke route ( gids, nummer zender of kanaal omhoog of omlaag), elke keer gaat de app terug naar hetzelfde punt namelijk menustap waarin je kunt kiezen uit nu kijken, opname starten, etc.

Wij hebben het zelfde probleem, waarbij het verwijderen en opnieuw instelleren niet geholpen heeft.

Wat zijn de andere suggesties?

Admin: eigen topic voor bericht aangemaakt

Beste antwoord door Erik van KPN

We hadden hier een paar dagen een issue mee, ​@Manuel1024. Maar vandaag komt hier een update voor die het oplost. Je leest er meer over in deze Product Update:

Als je de app op jouw apparaat update, dan zou je daarna weer alle zenders moeten hebben. 

9 reacties

Leen59
Wijsgeer
  • July 17, 2025

Opnieuw aanmelden zoals hierboven al staat.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 20, 2025

Opnieuw aanmelden zoals hierboven al staat.

verwijderen en opnieuw installeren, lijkt mij het zelfde. Maar heb ook na opnieuw installeren afgemeld en aangemeld. Maar ook dan zelfde probleem.

Probleem is eerder geweest 1 a 2 jaar terug. En na en periode (wellicht enkele update) werkte het weer.

Vermoed het zelfde.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 21, 2025

We hadden hier een paar dagen een issue mee, ​@Manuel1024. Maar vandaag komt hier een update voor die het oplost. Je leest er meer over in deze Product Update:

Als je de app op jouw apparaat update, dan zou je daarna weer alle zenders moeten hebben. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 21, 2025

​@Erik van KPN , beetje verwarrend dat je verwijst naar de update voor smartphones en tablets ipv. die voor Smart TV. Was dat de bedoeling?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2025

​@Erik van KPN , beetje verwarrend dat je verwijst naar de update voor smartphones en tablets ipv. die voor Smart TV. Was dat de bedoeling?

Volgens mij heb ik nergens enige suggestie gedaan naar een Smart TV? Probleem hebben we op de tablet (zoals de titel van forum aangeeft TV+ app)

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2025

Als je de app op jouw smart tv update, dan zou je daarna weer alle zenders moeten hebben. 

Dank voor de reactie, zullen het proberen en laten weten.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • July 21, 2025

Volgens mij heb ik nergens enige suggestie gedaan naar een Smart TV? Probleem hebben we op de tablet (zoals de titel van forum aangeeft TV+ app)

Sorry, ik ging af op ​ArjanRo’s quote in het top bericht en Erik van KPN’s antwoord wat betreft smart tv. Je gaf in je eerdere berichten niet expliciet aan dat het bij jou om de tablet/smartphone app ging.  
(Voor smart tv heet de app overigens hetzelfde als voor tablet/smartphone, de titel van dit topic kan dus op beide slaan)

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 21, 2025

Als je de app op jouw smart tv update, dan zou je daarna weer alle zenders moeten hebben. 

Dank voor de reactie, zullen het proberen en laten weten.

Zojuist update gedaan en alles werkt weer, helemaal top en blij.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • July 28, 2025

Mijn reactie was inderdaad een beetje dubbelzinnig qua verwijzingen, ik was even afgeleid door de quote :D Ik heb mijn reactie nu even bewerkt naar ‘apparaat’ zodat het voor verdere meelezers minder verwarrend is. Omdat Manuel wel aangeeft dat het opgelost is met de update.Â