Skip to main content

Ik ga opzeggen. Heb al eerder contact gehad met klanten service maar daar begrepen ze het niet. Met mijn Samsung smart TV heb ik heel vaak maar niet altijd dat de app van KPN het scherm verkleint en het lijkt gekoppeld te zijn aan de tabblad functie van de KPN app. Geen van mijn andere apps geeft dit probleem. KPN televisie is super duur dat is prima, maar dan moet wel ook alles werken. Dat doet het dus niet. Jammer, maar ik ga hier niet meer voor betalen. Vriendelijke groet.

Een mogelijkheid is ook nog om de ontvanger die bij het abonnement hoort aan te sluiten op de tv (op een van de HDMI-aansluitingen).

Dit biedt meer mogelijkheden wat betreft terugkijken en de beeldkwaliteit is beter, @M Witte


Nou stuur hem maar op voor niks.😂 Ik betaal al 80 euro per maand en dan moet ik een extra tv ontvanger aan gaan schaffen om dat niet alle functies werken zoals het zou horen. (Die ontvanger zit natuurlijk op een andere tv)


Ja, dat-ie op een andere tv zit kan ik natuurlijk niet weten. Schreef u namelijk niet. Een mogelijkheid is ook nog om via een Chromecast naar de tv te casten...het vervelende van die apps op smart-tv's is dat ze niet altijd even goed geüpdatet worden...al eens geprobeerd de app van de tv te verwijderen en opnieuw te installeren?

 


Dat kon u inderdaad niet weten. Het ging mij om de app functie op de tv. De alternatieven wist ik wel, maar zijn niet ideaal in mijn geval. Excuus als ik onaardig over kwam. Irritatie over dat iets niet werk zoals het eerst wel deed heeft daar mee te maken, maar is geen excuus.

Het op nieuw installeren van de app zorgt inderdaad dat het probleem weg is. Ik hoop alleen niet dat dit iets is wat ik dagelijks moet gaan doen. Voor nu bedankt voor je kundige hulp. Ik zal voortaan mijn tijd niet meer verspillen aan de klantenservice lijn.

 

vriendelijk groet


Ah...dat heeft dus geholpen, mooi zo. 

Nee, geeft niks hoor, het is inderdaad heel irritant als iets niet naar behoren werkt.

Nu u 'm opnieuw geïnstalleerd hebt is-ie weer geüpdatet neem ik aan, dus dan zou het weer voor langere tijd goed moeten zijn.


Hoi @M Witte, welkom bij ons op het forum. Wat je beschrijft klinkt bekend, ik heb er ook een ander topic over gezien. Ik heb naar aanleiding daarvan contact gehad met de ontwikkelaars en zij zijn nog aan het onderzoeken wat dit is. Ik hoop dat we daar snel meer over weten!