Skip to main content
Antwoord

Als ik de iTV pincode aanpas op één ontvanger, moet ik dan op alle ontvangers de pincode wijzigen?

• January 28, 2024
  • 4 reacties
  • 41 keer bekeken

Hallo

Ik heb 3 ontvangers; als ik op 1 ontvanger de pincode wijzig, moet ik dan op alle 3 de pincode wijzigen?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door JanD

Hallo Nomen,

Ik bedoel… Als ik op de eerste ontvanger de pincode wijzig, wordt deze dan automatisch op de andere gewijzigd of moet ik ze alle 3 apart benaderen?

De pincode is centraal geregeld, dus als je de pincode in MijnKPN aanpast geldt dat voor alle aangesloten decoders @Willij 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • January 28, 2024

Hallo

Ik heb 3 ontvangers; als ik op 1 ontvanger de pincode wijzig, moet ik dan op alle 3 de pincode wijzigen?

Er bestaat 1 pincode die voor alle ontvangers binnen je huishouden geldt en kun je binnen MijnKPN wijzigen @Willij 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 28, 2024

Hallo Nomen,

Ik bedoel… Als ik op de eerste ontvanger de pincode wijzig, wordt deze dan automatisch op de andere gewijzigd of moet ik ze alle 3 apart benaderen?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • Antwoord
  • January 28, 2024

Hallo Nomen,

De pincode is centraal geregeld, dus als je de pincode in MijnKPN aanpast geldt dat voor alle aangesloten decoders @Willij 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Willij. Welkom op het KPN forum! Wanneer je jouw pincode wijzigt van de tv-ontvanger doe je dit inderdaad voor alle ontvangers, eigenlijk zoals @Nomen Nominandum hierboven al aangeeft.