Skip to main content

Telkens als er iets tegen de voedingskabel aanstoot . Valt de ontvanger uit . Als je het  stekkertje ook maar even aanraakt vat de tv ontvanger uit . Afstoffen hij valt uit . Het stekkertje veroorzaakt de storing . Als hem aanraakt valt tv  ontvanger uit 

Hallo @Rein02 ,

Bel morgen tussen 8.00 en 18.00 met 0800-0402. 

Dan sturen ze jou of een nieuw kabeltje of wellicht een vervangende ontvanger. 

Hoi @Rein02! Welkom op de KPN Community! Dat is natuurlijk niet echt praktisch, je kan dan inderdaad het beste even contact zoeken met de klantenservice. Plan hiervoor makkelijk zelf een terugbelafspraak. Dan bellen we je per direct of op een moment dat jou uitkomt.

Ik heb gebeld . Het probleem uitgelegd . Dat stekkertje van de voedingskabel te los zit . Waardoor mijn tv ontvanger steeds aan en uit gaat . Een nieuwe stekker zou de oplossing zijn . Oude stekker verwijderd . Krijg ik de nieuwe er niet meer in . Ook oude stekker past niet meer . Dus geen tv dit weekend.  Terwijl een nieuwe tv ontvanger het probleem direct had opgelost . 

Oef dat valt dan even tegen Rein. Inmiddels een nieuwe ontvanger kunnen bestellen?

Een nieuwe voedingskabel gekregen.  Past niet in mijn tv ontvanger.  Dus maar om een monteur gevraagd. 

Er is een monteur geweest en die heeft een andere tv ontvanger geplaatst. Nu is alles opgelost 

Wat fijn dat alles is opgelost @Rein02. Sorry dat het dan wat voeten in de aarde heeft gehad. Post gerust nog eens een topic als we je ergens bij kunnen helpen!

Dank jullie wel allemaal. 

Reageer