Skip to main content
Beantwoord

Als ik in de gids op omschrijving klik, kantelt het beeld

• September 19, 2025
  • 2 reacties
  • 70 keer bekeken

Bij iets kiezen in de tv gids als ik er op klik komt de omschrijving van het desbetreffende programma te zien, maar als ik hier uit wil met het pijltje links boven in beeld dan gaat het beeld in ineens kantelen en wil niet meer terug, dit geld voor alle programma’s in de tvgids

vr. Gr Jan van der zwet

Beste antwoord door Jasper van KPN

De update met de fix is uit, deze wordt geleidelijk beschikbaar gemaakt voor alle apparaten:

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@John.Alkmaar, welkom op de community. Dat de app af en toe iets te gretig is met roteren is bekend. De ontwikkelaars zijn hiervan op de hoogte en ze werken hier aan. Als er een update voor komt delen we dit in Product Updates. Hou dat dus in de gaten 🙂

In een ander topic heeft medegebruiker ​@JoCoLa deze tijdelijke oplossing gedeeld, zodat je tot de update zonder draaien kunt kijken:

Een tijdelijke oplossing tot de update er is !!

Met de webbrowser safari op je iPad tv.kpn.com openen en inloggen.

Rechts bovenin de browser het vierkantje met pijl omhoog kiezen.

Kies “meer” en daarna “zet op beginscherm” en zorg dat “open als webapp” AAN staat.

Klik tenslotte op toevoegen.

Met de webapp heb je geen last van het terug spingen van de horizontale stand naar verticale stand.

Als het probleem is opgelost kun je weer de normale TV+ app gebruiken.

(met een andere browser zoals Edge en Chrome werkt deze oplossing ook)

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 30, 2025

De update met de fix is uit, deze wordt geleidelijk beschikbaar gemaakt voor alle apparaten: