Skip to main content
Beantwoord

Als ik nu mijn vaste abonnement verleng krijg ik dan automatisch TV+ ?

• July 30, 2025
  • 7 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik overweeg mijn inmiddels 5 jaar lopende kpn thuisabonnement te verlengen. Mijn vraag is of ik dan automatisch tv+ krijg met de bijbehorende ontvangers. En hoe moet ik dat regelen. Bij de klantenservice hadden ze helaas geen duidelijk antwoord en ook mijn kpn en de mijn kpn app zijn er ook niet helder over. Dus probeer ik het hier.

Beste antwoord door Klaaskijker

@Klaaskijker 

https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Via deze link kan je het zelf samenstellen. En inderdaad is de term verlengen niet helemaal correct.

Het kan kosten besparen dat was uiteindelijk voor mij de doorslag van ongeveer € 70.00 naar ongeveer € 60,00 voor 200 Mb, TV en telefonie nog meer dan genoeg maar dat is niet anders.

Probleem is opgelost. Bij een soortgelijke vraag in deze community had een van de beantwoorders een link vermeld naar een bestelpagina. Had de medewerkster van de klantenservice die maar gegeven. Ze heeft het twee keer nagevraagd, maar kwam niet met een helpend antwoord. PS de chatbot van KPN heeft nog nooit van de KPN Community gehoord! En zegt alleen "ik weet niet wat u bedoelt" Iedereen die heeft gereageerd hartelijk dank.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • July 30, 2025

Dit kan zeker wel via de klantenservice 0800-0402. Praat niet over over verlengen maar vraag gewoon of u over kunt naar het tv+ abonnement. 

• July 30, 2025

Nee. Als je gewoon normaal verlengd blijft de apparatuur hetzelfde. Je moet echt duidelijk je abonnement aanpassen naar tv+. Dus zeg gewoon tegen te helpdesk dat je tv+ wilt. En 200 mbit internet voor € 43,50. Bijvoorbeeld. Controleer vervolgens zorgvuldig de bestelbevestiging die je via de email ontvangt. 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 30, 2025

Inderdaad. Niet verlengen. 

Maar beter vernieuwen met TV+ vermelden. 

Forum|alt.badge.img+3

Moet je wel zeker weten dat je dat wilt. Terug kan je dan niet meer!

• July 30, 2025

@Klaaskijker 

Via deze link kan je het zelf samenstellen. En inderdaad is de term verlengen niet helemaal correct.

Het kan kosten besparen dat was uiteindelijk voor mij de doorslag van ongeveer € 70.00 naar ongeveer € 60,00 voor 200 Mb, TV en telefonie nog meer dan genoeg maar dat is niet anders.

• Auteur
  • Topper
  • Antwoord
  • August 2, 2025

@Klaaskijker 

Probleem is opgelost. Bij een soortgelijke vraag in deze community had een van de beantwoorders een link vermeld naar een bestelpagina. Had de medewerkster van de klantenservice die maar gegeven. Ze heeft het twee keer nagevraagd, maar kwam niet met een helpend antwoord. PS de chatbot van KPN heeft nog nooit van de KPN Community gehoord! En zegt alleen "ik weet niet wat u bedoelt" Iedereen die heeft gereageerd hartelijk dank.

• August 2, 2025

Niet alleen de chatbot kent de Community blijkbaar niet, veel andere kpn'ers (ook van de klantenservice) ook niet, maar er zijn er ook genoeg die de weg daarnaartoe wel weten te vinden en helaas dan ook hier weer sommige medewerkers van de klantenservice die (uit gemakzucht?) al te snel naar de Community verwijzen. Nog veel werk aan de winkel dus voor het management van de Community. Misschien is het 15-jarig jubileum daarvoor een goede aanleiding (ja toch ​@Shyrin van KPN ?) 🤔.