Skip to main content
Beantwoord

Als ik opname snel vooruit spoel, dan moet ik alles opnieuw opstarten

• January 13, 2025
  • 1 reactie
  • 20 keer bekeken

Ik heb gisteren super wifi geïnstalleerd, 2 zwarte. Regular tv kijken werkt prima. Als ik een opgenomen programme snel vooruit wil spoelen verlies ik het beeld en krijg een error melding met het advies om modem, ontvanger enz opnieuw op te starten. Ik heb een 200 abonnement.Waarom is dit? Gr Mike46

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi ​@mikenaan . Welkom bij de KPN Community.

Bedankt voor je bericht! Wat jammer dat je deze foutmelding krijgt na het installeren van Super Wifi, dat hoort natuurlijk niet. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is om steeds apparaten te moeten herstarten, zeker als alles verder prima werkt.

Ik vraag me even af of dit ook gebeurt als jij het tijdelijk test met een kabel. Heb jij die mogelijkheid?  

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Hoi ​@mikenaan . Welkom bij de KPN Community.

Bedankt voor je bericht! Wat jammer dat je deze foutmelding krijgt na het installeren van Super Wifi, dat hoort natuurlijk niet. Ik kan me voorstellen dat het frustrerend is om steeds apparaten te moeten herstarten, zeker als alles verder prima werkt.

Ik vraag me even af of dit ook gebeurt als jij het tijdelijk test met een kabel. Heb jij die mogelijkheid?