Skip to main content
Beantwoord

Als je meer dan 1 tv-box gebruikt, hebben deze ieder hun eigen instellingen?

• May 2, 2025
  • 1 reactie
  • 43 keer bekeken

Bij het gebruik van meerdere kpn tv boxen (al of niet in combinatie met een soundbox) heeft elke kpn tv box dan zijn eigen instellingen? Of waar ligt de beperking. Stel ik stel favorieten in qua zenders op de ene box, en anderen op een andere box, of ik installeer niet op beide boxen dezelfde apps. Vraag me of dit kan of ga ik ergens tegen aanlopen. Kan me ook voorstellen dat het niet kan. Hoe gaat de KPN TV App om met twee boxen, al is alles gekoppeld aan 1 abonnement nummer. Als je een tweede box bijvoorbeeld gebruikt op een andere kamer of door een andere gebruiker, kan deze gebruiker dan zijn instellingen kiezen op de betreffende box.

Zomaar wat vragen en gedachten over het gebruik van meerdere tv boxen.

Beste antwoord door Ik_Combineer

De boxen staan los van elkaar qua instellingen en apps etc, de eventuele opnames en pincode zijn wel op beide hetzelfde. 

Je kan op de een kinder slot aan en erotische content uit en op ander het tegenovergestelde.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • Antwoord
  • May 2, 2025

De boxen staan los van elkaar qua instellingen en apps etc, de eventuele opnames en pincode zijn wel op beide hetzelfde. 

Je kan op de een kinder slot aan en erotische content uit en op ander het tegenovergestelde.