Hoi ​@Snorbab . Als ik ga zoeken op die foutcode kom ik een aantal oudere topics tegen. En Toen werd het veroorzaakt door een tijdelijk storing. Hoe is het nu bij jou?
Â
Verder lees ik dat je wel een tuner in huis hebt? Ik zou sowieso die tuner aansluiten. Je hebt beter beeld en meer mogelijkheden. Als 2 AB's een belemmering is, dat hoeft niet. Onze AB kan de basic functies van je TV gewoon overnemen. Â
Â
Nee, deze melding is niet alleen tijdens een storing. Beeld via de app is prima voor ons. Wil geen extra apparaten aansluiten als dat niet hoeft. Daarnaast, de stroom gaat er elke avond af en opstarten van de tv box duurt even. Â Als ik het kan vermijden, laat ik de tv box ongebruikt. App is niet voor niets ontwikkeld en zou zonder problemen moeten werken. Gelijk aan onze ervaring bij ODIDO. Daar zijn we weggegaan door de onduidelijke communicatie over het uitfaseren van de koperverbinding.
Ik zou oprecht niet weten waar deze melding vandaan komt. Misschien een hapering in de wifi verbinding? De tv maakt draadloos verbinding? zo ja, heb je ook de mogelijkheid om een netwerkkabel naar de tv te leggen?