Skip to main content

Als sinds ik Amazon Prime gebruik, constant opstart problemen. Werkt alleen na volledig restart van de ontvangers, heb 2 ontvangers. Beide zelfde probleem. Al meerder keren gebeld met KPN, krijg geen oplossing, zou liggen aan de bekabeling. Onzin, andere apps werken prima. Het lijkt er op dat de ontvangers niet goed omgaan met de software van Amazon. Ik lees op forums dat dit een meer voorkomend probleem is. Als je Amazon via het zendernummer probeert aan te zetten is de ramp nog groter dan via app-menu. Hoewel ik een fiks bedrag per maand betaal voor tv, internet en telefoon, wordt geen oplossing geboden door KPN.

Hi @Henk Meulenveld en welkom op het forum!

Gek dat het alleen bij de Prime app misgaat. 😕 Hoe zijn de ontvangers aangesloten? Puur om zaken te testen. 
Je hebt de ontvangers beiden dus al eens herstart, heb je de reset van de TV+ Box ook al eens uitgevoerd sinds dit speelt? 


Hoi Sanne, meerdere, ontelbare keren. De ontvangers zitten rechtstreek op de Box. Na het restarten van de ontvangers, soms moet dat meerdere keren, doet alles het weer. Totdat je de volgende keer (paar dagen later, de ontvanger opstart en Prime aanzet. Dan is het weer mis. vastlopers of alleen geluid.

Groet,

Henk Meulenveld


Check. Gaan de ontvangers op stand-by in de avonden of worden ze helemaal losgekoppeld van het stroom? 

Heb je de ecostand op de TV+ Box actief toevallig? Ik ben benieuwd of dat roet in het eten gooit.Â