Skip to main content

Goede dag lezers regel matig na opstarten tv+ kastje krijgen we recovery in beeld hoe kan dit opgelost worden dit gemiddeld één a twee keer in de week op beide kastjes 

 

 

Gebeurt dit nog steeds op beide ontvangers, @Erwin.vantongeren? Of zie je dat het nu vooral/altijd op een gebeurt?

Ik ben, voor bepaling van de vervolgstappen, aan het navragen of dit een probleem is dat meestal zijn oorsprong in de box vindt, of in de verbinding met het platform. Daar kom ik op terug.  

Deze was op de ontvanger die ik gereset heb met een paperclip om alles terug te zetten zeg maar.op de ontvanger beneden nog niet weer gehad maar ben ook veel weg dus kijken weinig tv op het moment.


@Erwin.vantongeren mijn inziens moet kpn even uw lijn nameten.

Want 1 STB kan gebeuren en dan zou deze defect kunnen zijn 2 tegelijk lijkt mij onwaarschijnlijk.

dus ik denk dat er iets anders aan de hand is.

@Moderator kunt uw dit oppakken en escaleren naar een oplosteam.

Helaas kwam nu thuis en nu dit probleem op de andere STB dus nog steeds op alle twee dus het probleem gelukkig niet dagelijks maar ja toch af en toe zelfs met een muis of toetsenbord aangesloten kan je de regel niet activeren of omhoog of omlaag doen om één van de twee regels aan te klikken


Ai, dat is niet het bericht waar ik op had gehoopt, @Erwin.vantongeren. Ondertussen heb ik ook reactie op mijn navraag, en dit is toch iets dat zijn oorzaak vindt in de ontvanger. Dus je hebt soort van de omgekeerde loterij gewonnen. Dit gaan we ook niet verder op afstand kunnen herstellen. Betekent dat de ontvangers vervangen moeten worden. Ik kan dit zelf niet in gang zetten, dus heb ik hiervoor een logistieke melding aangemaakt. Dat wordt meestal binnen een 2-3 dagen verwerkt. Je krijgt dan per e-mail/sms bevestiging hiervan. Op een pakketpunt worden dan nieuwe ontvangers geleverd. Lever daar dan de oude in, krijg je de nieuwe mee.